Організації витрачають більше на розвиток персоналу
Разом зі зростанням тиску на бізнес та погіршенням загальної економічної ситуації, бізнес-лідери дедалі більше переконуються у важливості сталого розвитку як одного з основних пріоритетів компанії.
Дослідницька компанія Bersin & Associates представила дослідження, в якому демонструє зростання витрат на розвиток співробітників у середньому на 9,5% до $800 на одного працівника в рік. Це свідчить про готовність компаній боротися з пробілами персоналу у знаннях та навичках. Участь у дослідженні, яке базувалося на глибинних інтерв'ю з керівниками напрямку розвитку, взяло близько 600 компаній.
Дослідження показує, що тренінгові організації продовжують свій шлях до відновлення, якому передували роки значного скорочення навчальних бюджетів (2008-2009). У 2010-му році спостерігався незначний підйом — на 2%.
Дослідження також виявило, що значний відсоток інвестицій спрямовується в інструменти соціального навчання. У 2011-му році їх кількість подвоїлася і в середньому склала $40000.
"Американські компанії сьогодні відновлюють інвестиції в навчання для того, щоб таким чином подолати пробіли в навичках, які були ідентифіковані більше року тому", — наголошує Джош Берсін (Josh Bersin), президент та генеральний директор компанії Bersin & Associates.
Він також додає, що подвоєння інвестицій великого бізнесу у соціальні медіа свідчить, що до цього інструмента перестають ставитися як до експерименту.
Зросла і середня кількість часу, який працівники мали змогу потратити на навчання. У 2011-му році час навчання досягнув 15,3 години, тоді як в минулому році він складав всього 12,8 годин.
Позитивним зрушенням став і той факт, що тепер все більше організацій фокусуються на практичному впровадженні набутих навичок та розповсюдженні нових знань всередині компанії після повернення працівника з навчання.
Ось деякі інші висновки дослідження:
Провідні навчальні організації інвестують більше часу та фінансових ресурсів, але при цьому задіюють меншу кількість персоналу для досягнення позитивного результату. Рівень витрат високоефективних компаній склав $1021 на одну людину, що відчутно більше, ніж середній показник. Окрім того, такі компанії пропонують своїм співробітникам більше часу на навчання — в середньому 20 годин. Високоефективні організації забезпечують свою інфраструктуру 4,3 представниками навчального персоналу на 1000 людей, які навчаються, що набагато нижче, ніж в середньому по ринку — 5,2. Досягати такого результату їм вдається ефективно використовуючи кожного співробітника та працюючи над створенням неформального навчального середовища, яке підтримує людей, що навчаються. Важливо відзначити, що ефективні організації частіше вдаються до аутсорсингу навчання.
Команди, які працюють у сфері навчання та розвитку розширюють свій вплив з допомогою нетренінгових професіоналів, наприклад експертів та менеджерів.
Більший фокус на онлайн-тренінги та соціальне навчання впливає на набір компетенцій, які вимагаються від команд, що займаються навчанням та розвитком. Більшість традиційних аудиторних викладачів сьогодні проводять все більше часу поза межами "фізичної аудиторії" і пропонують більше онлайн-тренінгів та індивідуальних сесій.