Що мається на увазі під ефективними змінами? За даними нового дослідження, компанії, які ефективно керують змінами, краще дотримуються систематичного процесу та мають більш відданий персонал.
Дослідження, проведене сервісною компанією Towers Watson, виявило шість видів діяльності — управління, оцінка, комунікація, залучення, навчання та підтримка, — які мають найбільший вплив на загальну здатність компанії керувати змінами.
"Коли йдеться про управління значними організаційними змінами, багато компаній стикаються з суттєвими труднощами, — говорить Філ Меррел (Phil Merrell), представник Towers Watson. — Наше дослідження свідчить, що лише половині з них вдається дотримуватися запланованого графіку змін, при цьому не виходячи за рамки бюджету".
Втім, одним із найбільш важливих висновків дослідження стало те, що найбільшого успіху в сфері управління змінами досягають ті компанії, які підходять до цього питання системно.
Дві третини (65%) компаній, які продемонстрували найкращі практики управління змінами, дотримуються формального систематичного процесу, порівняно з 14% компаній, які показали низьку ефективність змін.
Більше того, майже половина (45%) респондентів, які продемонстрували високу результативність змін, мають окремий персонал, який займається виключно управлінням змінами. Тільки 16% менш ефективних компаній можуть похвалитися тим самим.
Чітке лідерство, яке починається з самих верхів, також впливає на ефективність змін. Йдеться про наявність чіткої візії, ведення інтегрованої комунікації та розробку стратегії змін, що дозволяє підвищити рівень мотивації співробітників та досягнути кращих результатів.
Більше, ніж вісім з 10-ти (84%) найбільш ефективних компаній мають чітку візію того, чого вони прагнуть досягнути з допомогою організаційних змін. Тим самим можуть похвалитися лише 20% менш ефективних компаній.
Ефективна комунікація також є надзвичайно важливим елементом управління змінами і впливає на остаточний фінансовий результат.
Об'єктивна оцінка діяльності, спрямованої на зміни, є ще одним важливим драйвером успішності. Три чверті (76%) ефективних компаній встановлюють чіткі і вимірювані цілі, порівняно з 14% менш успішних компаній. 73% високоефективних компаній постійно оцінюють свій прогрес, порівнюючи його із встановленими цілями, на відміну від 12% менш успішних компаній.