Високий рівень залученості персоналу може вилитися у проблеми для організації
Високий рівень залученості персоналу може виявитися руйнівним для організації. Такі висновки робить дослідження, проведене Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) спільно з Kingston University Business School's Centre for Research in Employment, Skills and Society (CRESS).
Було виявлено, що деякі працівники (наприклад ті, яким подобається їхня посада "в загальному") можуть позитивно відповідати на опитування щодо залученості, при цьому демонструючи доволі посередні показники результативності і будучи готовими покинути компанію в будь-який момент, як тільки вони отримають більш вигідну пропозицію.
З іншого боку, люди, які проявляють емоційну залученість (тобто їх мотивує місія та цінності компанії), з набагато вищою ймовірністю демонструватимуть високу результативність і в цілому набагато більш віддані компанії, незалежно від того, чи переживає вона хороші чи погані часи.
Дослідники ідентифікують так званий "транзакційний" тип залученості, який формується бажанням працівника забезпечувати себе фінансово та загальним позитивним ставленням до свого заняття. Мотивація такого співробітника стає наслідком любові до своєї справи, цікавих викликів та автономії в рамках своїх посадових інструкцій.
Натомість, емоційна залученість виникає тоді, коли співробітник знаходить мотивацію в аспектах, які виходять за рамки посадової інструкції: колегах, керівниках, місії та цінностях компанії, її клієнтах тощо. Саме такі співробітники готові зробити для компанії все, що в їхніх силах.
Дослідження CIPD свідчить, що високий рівень транзакційного типу залученості може бути потенційно небезпечним як для самого співробітника, так і для організації. Працівники, які демонструють таку залученість, набагато частіше страждають від стресу та стикаються з труднощами в досягнення балансу між роботою та особистим життям. Крім того, вони часто вдаються до поведінки, яка може виявитися шкідливою для компанії.