Генеральні директори схиляються до більшої відкритості та прозорості
Нове дослідження, проведене компанією IBM, участь в якому взяло 1700 генеральних директорів із 64 країн та 18 сфер, виявило, що керівники компаній дедалі більше схиляються до відкритості та прозорості робочого середовища, а також з готовністю делегують більші повноваження своїм підлеглим.
Компанії, які перевершують своїх конкурентів, на 30% частіше демонструють відкритість, яка характеризується, наприклад, більшим використанням соціальних медіа, як основним рушієм співпраці та інновацій в компанії. Такі компанії також впроваджують нові моделі співпраці, які виливаються у створення якісних баз знань та колективного інтелекту організації.
Для покращення взаємодії з клієнтами, партнерами та новими співробітниками генеральні директори планують змістити свій фокус з електронної пошти та телефонії, як основних рушіїв комунікації, на використання соціальних мереж, як нового способу безпосередньої взаємодії та залучення.
На даний момент всього 16% генеральних директорів використовують соціальні бізнес-платформи для зв'язку з клієнтами. Але за прогнозами їх кількість стрімко зросте до 57% за наступні 3-5 років. І хоча зараз соціальні медіа є найменш використовуваним способом взаємодії зі споживачами, експерти стверджують, що за наступні п'ять років він вийде на друге місце за популярністю.
Після десятиліть тотального контролю з боку менеджерів зміщення фокусу матиме помітні наслідки не лише для генеральних директорів, але й для їхніх організацій, управлінців та співробітників. Ця зміна також вплине на університети, бізнес-школи та постачальників інформаційних технологій.
Дослідження IBM свідчить, що технології сьогодні сприймаються як потужний інструмент для зміни організаційних структур. Більше половини генеральних директорів (53%) планують використовувати технології для підсилення партнерства та взаємодії із зовнішніми організаціями.
75% генеральних директорів вважають міжособистісні якості та здатність до співпраці ключовим рушієм успіху у складному взаємопов'язаному середовищі. 67% включає до таких рушіїв комунікацію, 61% — креативність і 61% — гнучкість.
71% респондентів називають технології ключовим фактором, який впливатиме на успішність компаній протягом наступних трьох років.