Бренд продуктів харчування та напоїв Innocent посів перше місце у свіжому рейтингу найбільш соціальних брендів світу (Social Brands Top 100), який склала компанія Brandwatch спільно з Headstream.
Рейтинг складався протягом 6-ти мсяців шляхом детального аналізу відгуків користувачів соціальних медіа, який комбінувався з результатами панельного дослідження та оцінками експертів.
Основним завданням рейтингу було оцінити результативність брендів у соціальних медіа, їхнє вміння підтримувати стосунки зі споживачами, включатися у процес активної взаємодії і взагалі — демонструвати адекватну соціальну поведінку.
Innocent — один із понад 300 брендів, які взяли участь у рейтингу. Ось як виглядає топ-10 переможців:
Нижче наведено деякі найбільш помітні тенденції дослідження:
протягом останнього року дещо скоротилося використання геолокаційних сервісів;
неприбуткові організації та благодійні фонди до сих пір найбільш активні в соціальних медіа — вони представляють 25% із переліку топ-20 цьогорічного рейтингу;
за 10 місяців з моменту запуску Google+ близько 49% брендів долучилися до цієї соціальної мережі; приблизно така сама кількість брендів проявила інтерес до сервісу Pinterest;
сервісом YouTube користується найменша кількість брендів. Організатори дослідження вважають це втратою можливостей, оскільки активна участь у відео-платформі могла б посприяти високому залученню нових споживачів.