Минуле літо знову було найспекотнішим за останній час. Воно супроводжувалося пожежами в Росії, засухами на Балканах та повенями у Великобританії, Японії, Тайланді. Вісім із 10-ти провідних компаній починають визнавати, що їхня діяльність, а також операції, пов'язані з організацією ланцюгів постачань можуть призводити до негативних змін у кліматі.
За даними нового дослідження, проведеного компанією Carbon Disclosure Project (CDP), зростання кількості екстремальних природних явищ свідчить про те, що клімат стає одним із ключових пріоритетів на порядку денному рад директорів провідних компаній. Більше третини (37%) компаній сьогодні вважають ці риски реальною загрозою, порівняно із всього 10% два роки тому.
379 компаній із 500-та, які взяли участь у дослідженні CDP (тобто майже 8 із 10), наголошують, що вони працюють над інтеграцією кліматичних змін у власну бізнес-стратегію. В минулому році таких було всього 68%.
"Непередбачувані кліматичні явища спричиняють значну фінансову шкоду ринкам, — пояснює Пол Сімпсон (Paul Simpson), генеральний директор Carbon Disclosure Project. — Тому інвестори очікують, що корпорації більше працюватимуть над збереженням кліматичної стабільності. Економічний стимул брати до уваги кліматичні зміни стає дедалі більш потужним".
На жаль, уряди більшості країн світу так і не спромоглися перетворити свої декларації щодо необхідності захисту навколишнього середовища у дієві закони, які карали б винних. А ситуація в корпораціях часто відображає ситуацію в країні, тож компанії також не поспішають здійснювати якісь реальні кроки.