Загрози для безпеки та продуктивності — основна причина блокування соціальних медіа
Нове дослідження, опубліковане провайдером програмного забезпечення MySammy LLC досліджує ставлення керівництва компаній та професіоналів до соціальних медіа. Результати свідчать, що компанії остерігаються соціальних медіа, оскільки вважають, що ті можуть мати негативний вплив на корпоративну політику, найм персоналу, а також продуктивність.
Два основні фактори, які спонукають компанії блокувати доступ до сайтів соціальних медіа, є "загроза безпеці" (77%) та "зниження продуктивності працівників" (67%).
У той час як 76% респондентів висловили занепокоєння, що працівники зможуть завдати шкоду компанії через використання соціальних медіа, тільки 38% блокують доступ до подібних сайтів на робочому місці. А серед тих роботодавців, які не блокують доступ, 66% взагалі не моніторять, скільки часу їхні підлеглі проводять у соціальних мережах.
Цікаво те, що навіть серед працівників, які використовують соціальні мережі від імені компанії, всього 57% вважають опубліковану ними інформацію інтелектуальною власністю компанії.
За даними дослідження, 86% роботодавців не встановлюють жодних лімітів, які б регулювали, скільки часу працівники можуть проводити у соціальних медіа. При цьому учасники опитування не вважають, що блокування доступу до соціальних мереж якимось чином зашкодить їхній репутації під час процесу рекрутингу (66%).
Втім, одне з попередніх досліджень, проведених компанією Cisco, засвідчило, що більше половини (56%) студентів коледжів з усіх куточків світу, наголосили, що якщо на робочому інтерв'ю їм скажуть, що компанія не дозволяє користуватися соціальними медіа, вони або відмовляться від пропозиції, або будуть докладати всіх зусиль, щоб обійти таку політику компанії.
Більше двох третин опитаних також погоджуються з твердженням, що соціальні медіа шкодять продуктивності працівників. Втім, роботодавцям до сих пір важко оцінити, наскільки великою є ця шкода. 65% респондентів признаються, що у них немає можливості вимірювати ефективність колег, які працюють за комп'ютерами. З іншого боку, 54% респондентів вірять, що соціальні медіа можуть бути корисними для виконання співробітниками їхніх обов'язків.