Консалтингова компанія CEB опублікувала свій щорічний посібник для керівників, в якому ідентифікувала найважливіші компетенції ефективних працівників. Ці навички знадобляться кожному, хто хоче зберігати високий рівень результативності у сучасному гнучкому та мінливому робочому середовищі.
Результативні працівники мають повний імунітет до "паралізуючих" постійних змін, вони завжди відкриті до співпраці з найрізноманітнішими людьми і здатні давати адекватну оцінку тому, що відбувається навколо них. CEB виявила, що такі ефективні співробітники були і залишаються надзвичайно дефіцитним ресурсом серед сучасних працівників. Більшості ж співробітників не вистачає тих чи інших навичок та компетенцій для досягнення бажаного рівня результативності.
CEB проаналізувала рушійні фактори та результативність більш ніж 20 000 працівників у більш ніж 40 організаціях у різних куточках світу та ідентифікувала 10 компетенцій, поєднання яких і відрізняє найрезультативніших співробітників від їхніх колег.