Відповідно до результатів низки досліджень, якість навчання, яке надається менеджерам та працівникам фірм подеколи не відповідає їхнім реальним потребам. GP Strategies Corp, — компанія, що пропонує організаціям рішення стосовно покращення ефективності діяльності, опублікувала результати свого останнього дослідження «Керування технічними спеціалістами»1.
Серед головних висновків дослідження:
згідно більшості опитаних керівників, що очолюють навчальний напрям у своїх компаніях (53%), їхні організації не проводять жодного навчання (спеціалізованих курсів, семінарів або окремих учбових програм) для менеджерів, котрі управляють роботою технічних спеціалістів;
існує суттєва невідповідність між викликами, з якими стикаються лідери, та припущеннями, котрими керуються сторони, що пропонують навчання на розвиваючих програмах:
постачальники навчальних рішень виходять з того, що ключовими викликами для керівників є: 1) питання саморозвитку; 2) стимулювання вищого рівня залученості у роботу членів команд; та 3) керування командами під час запровадження організаційних змін;
натомість, як вважають самі керівники, головними викликами для них є: 1) реалізація проектів в умовах більш обмежених, ніж планувалося ресурсів; 2) залучення потрібних фахівців; 3) збалансування потреби розвивати членів команди та виконувати завдання проекту; 4) розвиток навичок членів команд; та 5) стимулювання їхнього інноваційного мислення.
1 В ході дослідження, що проводилося спільно GP Strategies Corp та Training Industry Inc. було опитано 900 лідерів та менеджерів, які займаються навчанням персоналу; 300 фахівців, що працюють на контрактній основі та 100 спеціалістів у сфері корпоративного навчання.