10 компаній, у яких найбільше хочуть працювати випускники бізнес-шкіл
Компанія Universum опублікувала щорічний рейтинг компаній, які найбільше приваблюють випускників бізнес-шкіл. Рейтинг складений на основі дослідження і опитувань думки володарів ступеня МВА, повідомляє RB.ru, посилаючись на видання CNNMoney.
Як відзначають експерти CNNMoney, фінансові компанії впали в немилість у випускників. Наприклад, Goldman Sachs, яка довгий час розташовувалася на перших позиціях, зараз займає лише 10-те місце в рейтингу.
1. Google
У цій компанії хочуть працювати 28,38% випускників. У чому причина? Хоча б у тому, що співробітникам Google рекомендовано впроваджувати інноваційні ідеї в кожен аспект бізнесу. Отже, від компанії чекають, що вона надасть співробітникам вельми цікаві завдання. Природно, пільги теж поки що нікому не заважали.
Google продовжує рости і набирати новий персонал (торік штат пошукового гіганта збільшився на 16%, також компанія в 2012 році уклала угоду про купівлю Motorola Mobility). Чого в Google чекають від потенційного співробітника? Природно, видатних професійних якостей. За інформацією кар'єрного сайту компанії, співробітник буде працювати в невеликій команді, сфокусованої на певному аспекті роботи. Він повинен вірити в те, що технології зможуть змінити світ, а також бути захопленою людиною — як на роботі, так і в інших сферах життя. Випускники бізнес-шкіл працюють у різних підрозділах — вони зайняті в управлінні продуктами, продажах, фінансах, маркетингу та суміжних областях.
2. McKinsey & Co.
Компанія McKinsey & Co. — справжній полігон для бізнес-лідерів, в ній хочуть працювати 16,58% випускників МВА. Тут є всі можливості для особистого та професійного зростання, тому що чудово розвинена система наставництва. Працювати в консалтингових компаніях доводиться важко й багато, тому в McKinsey пропонують гнучкий графік і тривалі відпустки.
Компанії потрібні фахівці з розвиненими комунікативними, підприємницькими та управлінськими навичками.
3. Apple
14,82% випускників бізнес-шкіл хочуть потрапити в Apple. Тіму Куку, незважаючи на ряд невдач (наприклад, з Apple Maps), вдалося зберегти продажі і прибутки. Досягнення компанії в області дизайну, маркетингу та інновацій приваблюють тих, хто хоче створювати майбутнє. Працюючи в Apple, кожен незмінно стає частиною чогось дуже великого.
Apple чекає тих, хто нестандартно мислить. Своїх співробітників компанія характеризує як перфекционістів і винахідників, які постійно намагаються зробити краще той чи інший процес або продукт.
Володарі ступеня МВА працюють над бізнес-процесами в різних відділах — від логістики і фінансів до розробки та дизайну. Компанія активно наймає персонал — кількість співробітників в минулому році збільшилася на 25% (не враховуючи персонал, зайнятий в ритейлі).
4. Amazon
В Amazon хочуть потрапити трохи менше випускників, ніж в Apple, — 14,41%. Компанія агресивно зростає, її СЕО Джефф Безос — один із провідних лідерів IT-сфери. В Amazon працюють більше 90 тисяч чоловік. Команди працюють над відносно невеликими проектами, тому керівник отримує якусь зону відповідальності буквально з першого дня роботи.
Якщо у співробітника є цілісне бачення розвитку проекту (наприклад, він може озвучити стратегію роботи з нуля або придумати новий засіб покращення обслуговування), то його будуть раді бачити в Amazon.
5. Boston Consulting Group
12,19% випускників проголосували за Boston Consulting Group. У компанії переконані, що їхні співробітники можуть досягти своїх кар'єрних цілей без шкоди для особистого життя. Співробітників регулярно опитують, чи задоволені вони роботою, дотриманням work-life balance, особистою ефективністю і продуктивністю команди.
На роботу приймають тих, хто хоче вирішувати складні проблеми, але при цьому відкритих до співпраці і які вміють працювати в команді. Зараз, на порозі 50-річного ювілею, компанія процвітає і розширює штат.
6. Bain & Company
Про роботу в цьому консалтинговому гіганті мріють 11,63% випускників бізнес-шкіл. Крім того, Bain & Company тісно працює з прямими інвестиціями, в ній можна отримати різносторонній досвід. Компанії потрібні люди, які вміли б слухати і розвивати партнерські відносини з компаніями, тому що Bain & Company дотримується саме цього підходу.
7. Nike
Цій компанії вдається залишатися на крок попереду своїх конкурентів, тому там хочуть працювати 10,72% випускників. Готовність розвиватися і змінюватися — відмінна риса культури Nike. У порівнянні з минулим роком, компанія поліпшила свої позиції на 2 пункти.
Про свої конкретні побажання до випускників бізнес-шкіл в компанії не говорять, але не можна не відзначити, що бажання їх наймати зростає. Розуміння того, що означає спорт для глобального споживача, важливо для кожного співробітника.
8. Walt Disney
У Walt Disney хочуть працювати 10,54% випускників. Одна з причин — покупка франшизи на "Зоряні війни" в жовтні минулого року. У портфелі компанії маса проектів — телепередачі, фільми, тематичні парки розваг, ЗМІ, споживчі товари. Нічого дивного, що в цьому році показники Walt Disney в рейтингу покращилися.
Компанії потрібні розсудливі професіонали, які мають пристрасть до шоу-бізнесу. Компанія дає цікаві завдання і для технічних фахівців, і для тих, хто займається міжнародним розвитком. Втім, для випускників бізнес-шкіл знайдеться робота і в інших підрозділах.
9. Deloitte
Компанія цікава 9,78% випускникам. У Deloitte є корпоративний університет, який допомагає кар'єрному розвитку. Крім того, компанія співпрацює з некомерційними організаціями. Deloitte, зайнята в бізнес-консалтингу, шукає в основному фахівців широкого профілю.
10. Goldman Sachs
Про кар'єру у фінансовій корпорації Goldman Sachs мріють 8,5% випускників МВА. Тут вони можуть розраховувати на високі зарплати (близько $ 399 500 на рік, за минулорічними показниками), на цікаві завдання і високу відповідальність з першого дня роботи. Однак економічна нестабільність дає про себе знати, і в цьому році у компанії погіршилися показники в рейтингу. Але компанія, яку підтримує, наприклад, Уоррен Баффетт, як і раніше популярна.
Найбільші перспективи — у фахівців в галузі управління приватним капіталом та інвестиційного банкінгу. У кандидатів повинен бути непоганий досвід, розуміння, як його застосувати на новій роботі, а також вони повинні вміти сформулювати, чому хочуть працювати в галузі взагалі і в Goldman Sachs зокрема.