НОВИНИ від 19.07.2013


Конфліктні співробітники швидше просуваються по кар'єрних сходах

Незважаючи на те, що більшість компаній намагається мінімізувати конфлікти в офісах, задираки досягають успіху в кар'єрі.

Конфліктні співробітники швидше просуваються по кар'єрних сходах
Ілюстрація: Shutterstock
Група вчених зі школи менеджменту Університету штату Нью-Йорк у Баффало під керівництвом Даррена Тредвея (Darren Treadway) провела дослідження, що було опубліковане в Journal of Managerial Psychology, і дійшла досить невтішних висновків: конфліктні співробітники зазвичай отримують позитивні оцінки від своїх керівників і досягають кар'єрних успіхів. І це незважаючи на те, що компанії не схвалюють таку поведінку на робочому місці і всіма силами борються з конфліктами, агресією та залякуванням.

Учені вирішили дізнатися про взаємозв'язок між конфліктами на роботі і ефективністю фахівців. Вони зібрали дані про продуктивність і психологічні характеристики 54-х співробітників компанії, яка спеціалізується на питаннях охорони здоров'я, і виявили сильну кореляцію між конфліктністю, позитивними оцінками роботи та високим рівнем ряду комунікаційних навичок. Конфліктам вчені у своєму дослідженні дали цілком конкретне визначення: "систематична агресія з боку однієї людини або групи, спрямована на одного або кількох людей".

Вчені відзначили, що багато агресивних фахівців вміють зачаровувати людей (зокрема, керівництво) та майстерно ними маніпулювати, щоб досягати своїх цілей. Вони завжди намагаються вирватися вперед, навіть якщо для цього доведеться погано вчинити з колегою (і навіть не з одним). Це наслідок того, що "агресори" часто володіють високим рівнем "соціальних навичок", вміють пристосовуватися до будь-якої ситуації — тобто вони можуть, наприклад, гнобити й ображати колег, але при цьому отримувати високі оцінки роботи від керівництва.

"Якщо у людей добре розвинені навички спілкування, то вони можуть робити погані речі дуже добре", — передає слова доктора Даррена Тредвея видання The Wall Street Journal. Ті навички спілкування, які доктор Тредвей називає "політичним мистецтвом", допомагають добре розуміти колег і використовувати це розуміння, щоб досягати як особистих цілей, так і завдань, що стоять перед компанією.

Також дослідження вчених показує, що тільки в одних США свідками проявів агресії і знущань на робочому місці стали 50% співробітників. А більше третини фахівців ставали об'єктами цієї агресії. Дослідники сподіваються, що компанії будуть цінувати ввічливість і командну роботу як складові продуктивності та допоможуть співробітникам навчитися справлятися з агресією.

Тим часом, відзначає видання Business Insider, конфліктна поведінка на робочому місці у вигляді саботажу частіше має місце серед жінок (53,7% жінок проти 39,9% чоловіків). Те ж саме стосується зловживання службовим становищем (50,2% жінок і 44,7% чоловіків). А ось словесні перепалки і образи — прерогатива чоловіків, ніж жінок (57,5% проти 47,1%). Крім того, жінки частіше конфліктують між собою, ніж з чоловіками. Можлива причина: від жінок підсвідомо не очікують агресивної реакції у відповідь.

За інформацією RB.ru.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua