НОВИНИ від 22.08.2013


Мені у вас не цікаво — йду!

Останнє дослідження, проведене компанією OfficeTeam1, ще раз підтвердило: низька мотивація персоналу бізнесу не на користь.

OfficeTeam: Мені у вас не цікаво - йду! Так, майже кожний сьомий респондент зазначив, що, принаймні, розглянув би можливість піти з компанії, якби його залученість в роботу була низькою. Більше того, 26% опитаних сказали, що їхні фірми не мають дієвих інструментів мотивування персоналу.

Ось п’ять рекомендацій фахівців OfficeTeam, які допоможуть вам підтримувати мотивацію працівників на належному рівні.

Не тримайте людей у невіданні. Не упускайте можливості дати персоналові останню інформацію щодо фінансового стану бізнесу, а також його коротко- та довготермінових цілей. Пояснюйте підлеглим, як ситуація у фірмі може відбитися на них особисто та на їхній роботі. Якщо люди мають доступ до таких відомостей, у них формується відчуття особистої причетності до справи.

Звертайтесь до підлеглих за допомогою. Активно прагніть отримати зворотній зв'язок від членів вашої команди. Навчіться сприймати будь-яку інформацію, яку вам дають підлеглі, навіть якщо вам і не дуже приємно її чути. Організуйте ваше робоче місце так, аби працівники могли будь-якої миті звернутися до вас. Переконайтесь, що вами почута точка зору усіх ваших підлеглих — тому приділіть увагу тим співробітникам, які соромляться озвучувати свою думку.

Стимулюйте людей виходити поза межі зони комфорту. Заохочуйте людей розширювати сферу своєї відповідальності та братися за нові проекти. Даючи підлеглим шанс спробувати себе у новому амплуа, ви показуйте людям, що вірите в них, та, крім того, даєте їм можливість набути нових навичок.

Оговорюйте із підлеглими їхні кар’єрні плани. Критично важливо, аби люди визначили цілі свого кар’єрного чи професійного зростання, бо лише тоді вони відчуватимуть, що не даремно витрачають зусилля, а також, що компанія підтримує їхнє прагнення розвиватися. Тож з’ясовуйте, чого прагнуть ваші підлеглі та допомагайте їм спланувати кроки по втіленню своїх планів.

Давайте людям відпочити. Нагадуйте підлеглим, що час від часу необхідно брати тайм-аут, або відновити запаси витраченої енергії. Скажімо, якщо ви бачите, що члени команди перебувають у стані стресу, організуйте вечірку, де люди, спілкуючись за кавою або чимось іншим, могли б зняти нервову напругу.

За інформацією Chief Learning Officer.


    1 Розроблене OfficeTeam дослідження базується на проведених незалежною фірмою телефонних опитуваннях, в яких взяло участь 869 офісних працівників у віці від 18 років компаній США та Канади.







  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua