Люди йдуть з компаній через брак можливостей кар’єрного зростання
Лише 14% менеджерів, що здійснюють рекрутинг для компаній зі сфері фінансів та бухгалтерського обліку, виявляють бажання обговорювати з кандидатами можливості їхнього кар’єрного розвитку. І це попри те, що 26% працівників йдуть з компаній саме через відсутність перспектив піднятися піднятися ієрарахічними сходами. Таки висновки зроблено у ході останнього дослідження «Workplace Insights Survey», проведеного консалтинговою фірмою Accounting Principals.
Серед інших основних причин, які спонукають людей пускатися у пошуки кращих працедавців, — незадоволення співвідношенням часу, який займає робота та приватне життя (21%), а також — рівнем винагороди (21%).
Як це не дивно, але рекрутери із фінансової сфери найбільш охоче обговорюють із потенційними працівниками своїх фірм розмір заробітної плати останніх (39%), далі йдуть такі питання, як тривалість відпустки (11%), можливості змінювання часу початку та завершення робочого дня (11%), виплати, пов’язані з використанням технічних засобів (як-от оплата рахунків за телефонні розмови) (7%) та назва посади (4%).
Також, як з’ясувалося у ході дослідження, проблема утримування високопрофесійних фахівців стає у фінансовому секторі дедалі гострішою. Як сказали 39% опитаних менеджерів, сьогодні їхнім компаніям це робити важче, ніж три роки тому.
Незважаючи на те, що працівників цікавлять можливості зростання, все ж таки більше менеджерів воліє залучати на управлінські вакансії людей ззовні (55%). Натомість тих, хто віддає перевагу навчанню та просуванню фахівців зі своїх фірм, серед опитаних — 45%.
Крім усього, дослідження показало: рекрутерів не дуже хвилює те, що найчастіше персонал звільняється через брак перспектив кар’єрного зростання. Так, лише 14% та 10% респондентів, зазначили, що їх турбують проблеми професійного розвитку працівників та їхнього просування на вищі щаблі, відповідно.
Замість цього, найбільший «головний біль» менеджерам спричиняють такі питання, як найм (25%) та ефективність командної роботи (24%).