85% співробітників вважають мобільні технології незамінними в роботі
Багато співробітників малих і середніх компаній в Україні часто працюють не в офісі, що робить використання мобільних технологій необхідними.
Співробітники компаній малого та середнього бізнесу в Україні покладаються на сучасні інформаційні технології, які дозволяють їм залишатись продуктивними, перебуваючи поза офісом. Так, майже 9 з 10 (85%) респондентів стверджують, що доступ до мобільних технологій є дуже важливим для більш ефективної роботи, а три чверті (75%) — розглядають сучасні інформаційні технології як ключовий аспект успішності бізнесу.
Результати дослідження, яке було проведене компанією Ipsos MORI з ініціативи Microsoft, оголосила компанія «Майкрософт Україна» на заході, присвяченому віддаленій роботі.
В середині літа в офісі компанії почався ремонт, однак це не завадило співробітникам продовжити повноцінну роботу. Використовуючи ноутбуки, планшети, смартфони та хмарні сервіси Microsoft, офіс працював віддалено, а через півтора місяці масштабного експерименту співробітники вирішили поділитися своїм досвідом і порадами про те, як підвищити продуктивність роботи поза офісом.
«Вже сформувався цілий клас людей, що працюють не в офісі, — приватні підприємці, стартапи, люди, що працюють на фрілансі, малий бізнес. Однак не всі знають, як зробити роботу «в полях» продуктивнішою за допомогою існуючих на ринку пристроїв та сервісів. Сучасні технології більше не є дорогим задоволенням, доступним лише великим корпораціям. Сьогодні й невеликі компанії можуть собі дозволити останні технології і пристрої з підтримкою хмарних сервісів, що дозволяє ефективно працювати у віддаленому режимі», — зазначила Тетяна Марушевська, фінансовий директор «Майкрософт Україна».
Необхідність використання мобільних технологій викликана швидким темпом, в якому працюють малі та середні компанії. Згідно з дослідженням Ipsos MORI, 32% респондентів часто працюють у позаробочий час, а чверть (25%) очікують збільшення робочого навантаження в майбутньому. Учасники опитування назвали технології, які їм необхідні для кращого обслуговування клієнтів та ефективної роботи:
Четверо з п'яти респондентів (83%) говорять про те, що потребують кращі засоби співпраці з колегами з різних офісів;
Три чверті (82%) повідомляють про те, що їм необхідний доступ до документів в будь-який час і з будь-якого місця;
Відповідаючи на питання, яку зміну співробітники внесли б у ІТ-політику своєї компанії, близько третини (27%) респондентів назвали можливість працювати у віддаленому режимі.
В опитуванні Ipsos MORI взяли участь 60 співробітників малого та середнього бізнесу України.
Дослідження HR-порталу rabota.ua також підтверджує, що мобільні технології дозволяють співробітникам поліпшити якість їх роботи. «Можливість доступу до інформації та комунікаціям не лише на робочому місці, але й в будь-якому місці протягом робочого дня, допомагає більш оперативно працювати і вирішувати більшу кількість задач. Це стосується не тільки комунікаційних питань, а й доступу до робочих документів і можливості працювати з ними. Наприклад, територіальні продажі набули нове дихання завдяки збільшенню мобільності торгових представників», — коментує Тетяна Пашкіна, HR-експерт порталу rabota.ua, «73% респондентів визнають, що компанії, які дозволяють своїм фахівцям працювати віддалено, є більш успішними».