НОВИНИ від 02.12.2014


А довіри в компаніях все менше...

Чи довіряють вам підлеглі? Зрештою, що б ви не думали з цього приводу, недавнє дослідження, проведене компанією Interaction Associates, показало: ймовірність того, що працівники не особливо вам вірять, доволі висока.

Interaction Associates: А довіри в компаніях все менше... Лише 40% респондентів сказали, що довіряють своїм босам чи організації в цілому. Більше того, відповідно до висновків дослідження, довіри в компаніях стає все менше. (Дослідники визначили поняття «довіри» и як бажання індивіда брати (чи не брати) на себе ризик, виходячи з лінії поведінки іншої особи — у даному разі керівника.) Більше ніж 25% респондентів зазначили, що зараз вони вірять своєму шефові ще менше, ніж рік тому.

Загалом, працівники довіряють своїм колегам набагато більше, ніж керівникам. Так, 54% учасників опитування зазначили, що почувають себе комфортніше, оговорюючи свої ідеї з колегами, а не з босами (для порівняння: 38% респондентів сказали, що відчувають більше впевненості, коли представлять свої думки керівництву).

Як зауважила Лінда Стюарт (Linda Stewart), генеральний директор Interaction Associates, дослідження, які проводить компанія, послідовно вказують на критичну значущість довіри як фактора досягнення бізнес-результатів. «Проте цього року ми зареєстрували падіння рівня довіри в колективах багатьох компаній, — зазначила Стюарт. — Такі результати викликають занепокоєння, особливо якщо взяти до уваги те, що близько 82% всіх респондентів сказали, що можливість довіряти босові є критичною умовою ефективного виконання роботи».

Як показало опитування, ймовірність того, що компанії, в яких ствердився високий рівень довіри, стануть лідерами ринку за обсягом надходжень, в 2,5 рази вища, ніж у випадку фірм, атмосфері котрих не властива довіра. Крім того, організації з високим рівнем довіри перевершують всіх інших гравців у досягненні основних бізнес-цілей, серед яких — лояльність споживачів, міцність конкурентної позиції, етичність поведінки менеджменту та персоналу, прогнозованість фінансових результатів та зростання прибутку.

Також, згідно дослідження, 80% працівників уважають, що атмосфера довіри сприяє як появі інновацій, так і інвестуванню у нові проекти. Фахівці Interaction Associates навели п’ять основних дій, які можуть вчинити компанії з метою підвищення рівня довіри.

  • Долучайте працівників до процесу прийняття рішень, які мають вплив на їхню діяльність.
  • Надавайте персоналові інформацію, що дозволяє зрозуміти, чому саме було прийнято певні рішення.
  • Створюйте умови для нормальної роботи, умов, включаючи забезпечення працівників усіма потрібними ресурсами та надання їм можливостей для навчання.
  • Визнавайте свої помилки.
  • Спокійно сприймайте те, що підлеглі піднімають питання, які їх непокоять, а тим більше не карайте їх за це.

В основі даного дослідження — опитування більше ніж 500 працівників компаній різних галузей та країн.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua