90% покупців хотіли б «стримувати» завзяття продавців
Глобальна консалтингова компанія Accenture провела дослідження серед користувачів, що здійснюють покупки в інтернеті, в ході якого з'ясувала, що існує суперечність між бажанням споживачів бачити рекламні пропозиції, адресовані особисто ним, і неприязню до маркетологів, які збирають і аналізують інформацію про них для цих цілей.
Експерти Accenture надали звіт за результатами опитувань онлайн-покупців, в якому говориться, що близько 60% всіх користувачів хочуть бачити рекламні повідомлення, що враховують їхні інтереси в реальному часі. У той же час лише 20% респондентів бажають, щоб рітейлери знали про їх поточне місцезнаходження, а тільки 14% не проти поділитися своєю браузерною історією.
Дослідження, спрямоване на вивчення ступеня довіри покупців до збору їх особистих даних, необхідного маркетологам для зберігання і використання цієї інформації, також представило вражаючий результат у вигляді 90% опитаних, які заявили, що хотіли б "стримувати" завзяття продавців яким-небудь чином. Приміром, 88% висловилися, що вони були б не проти самі визначати, яким чином використовуються їхні дані, а 84% — переглянути і виправити інформацію про себе.
У той же час 82% респондентів зізналися, що їм дуже подобаються пропоновані рітейлерами програми лояльності, знижки, купони і промоакції, а 64% вважають за краще, щоб сайти були оптимізовані для них на різних пристроях. Ті ж 64% опитаних бажають, щоб їм пропонували оголошення про товари, які вони тільки мають намір купити. 51% відвідувачів інтернет-магазинів віддають перевагу покупкам в один клік, тому що це економить їхній час.