Довіра до СЕО різко впала і сягнула історичного мінімуму
За даними нового глобального дослідження Edelman Trust Barometer, у ході якого було опитано 33000 осіб у 28-ми країнах світу, довіра до СЕО виявилася дуже низькою: лише 37% визнали, що керівники заслуговують довіри в якості представників компаній. У порівнянні з минулим роком відсоток довіри до топ-менеджерам впав на 12% і показав найнижчі результати, починаючи з 2001-го року.
«Люди хочуть більше таких СЕО, як Пол Полман (CEO Unilever) або Говард Шульц (CEO Starbucks). Вони хочуть людей, які визнають, що у компанії є соціальна відповідальність. Я не кажу про корпоративну соціальну відповідальність, а про рішення проблем з автоматизацією або торгівлею, з тим, що станеться зі мною як зі співробітником», — коментує результати дослідження Річард Едельман (Richard Edelman), CEO агентства.
Автори звіту вважають, що співробітники повинні опинитися у фокусі бізнесу. Люди більше довіряють персоналу, який повинен розповідати про новини в галузі, зусиллях в області інновацій і бізнес-практиках. 38% більше довіряють співробітникам, якщо вони розповідають про фінансові доходи і операційну діяльність. 20% довіряють СЕО в цій області.
Едельман радить компаніям «використовувати співробітників, вводити їх у курс справи і чесно говорити про те, що відбувається в компанії».
Бізнес страждає ще й тому, що люди просто не встигають за змінами, що відбуваються, і це їх лякає. 53% опитаних вважають, що бізнес і індустрія змінюються надто швидко. 60% бояться втратити роботу через власну недостатню кваліфікацію та іноземних конкурентів. 58% побоюються приїжджих, «які готові працювати за менші гроші». 55% — «витоку» їх робочих місць туди, де праця коштує дешевше. Нарешті, 54% просто бояться автоматизації.
Тим часом медіа, що належать компаніям, такі як сайти брендів і канали в соцмережах, мають такий же рівень довіри, що і медіа організації. Цим каналам довіряють 43% людей, хоча до ЗМІ довіра впала на 3% за останні п'ять років. Відносно отримання інформації опитані більше довіряють пошуковикам (59%), ніж редакціям (41%).