Журнал Business Week опублікував свій традиційний рейтинг бізнес-шкіл світу, в яких проводиться навчання за програмами МВА (магістрів управління бізнесом). При складанні рейтингу журнал не використовує статистичні дані, основним критерієм є оцінки самих випускників і корпоративних роботодавців. На цей раз були опитані 10 тисяч студентів 82 шкіл та 247 роботодавців. Основний висновок організаторів опитування: конкуренція серед роботодавців за молодих МВА-дипломантів ще ніколи не була настільки високою. На момент закінчення бізнес-школи випускник отримує в середньому три пропозиції про роботу з розміром повного річного компенсаційного пакету (входить зарплата, страховка, бонуси) в $ 127 тис. Це на 14% більше, ніж у 1998 році.
Як наслідок – в хорошу бізнес-школу стало важче вступити. Останнім часом основну долю щасливчиків, які стали аспірантами, складають претенденти, які вже займались за програмою МВА дистанційно (через Інтернет). Нагадаймо, що навчання в світовій бізнес-школі коштує $ 30-50 тис. на рік.
Журнал називає причини успіху деяких шкіл. Зокрема, Warton (Уортон) цінять за нетривіальний учбовий план і ідеологію "can-do" ("можу зробити"), яка там сповідується. Навчання в Kellog (Келлог), школі Північно-західного університету, побудоване не на самостійній праці, а за принципом роботи в команді. Студентам подобаються "сімейні" стосунки всередині школи.
Деякі школи втрачають свій авторитет. Зокрема, Чиказька школа бізнесу "впала" в рейтингу через недостатню згуртованість колективу студентів та погані умови проживання. Станфордська школа і школа Tuck (Ганновер, Германія) втратили свої позиції через претензії до методики викладання та нарікань на відношення адміністрації до студентів.
Більш детальну інформацію про бізнес-школи Ви можете знайти на веб-сайті www.businessweek.com
семінар-практикум «Інвестиційне проектування та інвестиційна діяльність підприємства», який відбудеться 21-23 червня 2001 року у м. Києві.
Основною задачею тренінгу є ознайомлення учасників з технологіями обгрунтування доцільності інвестицій підприємства для збереження його конкурентоспроможності.
У процесі тренінгу учасники ознайомляться зі структурою інвестиційного проекту, з етапами його розробки. Послідовно будуть викладені методичні основи інвестиційного проектування, які включають принципи і технології вартості грошей у часі, нарощення і дисконтування грошових потоків, вплив інфляції на норму доходності і ефективність інвестицій. Викладаються методики оцінки цінних паперів підприємства. Особливий акцент зроблено на оцінку вартості капіталу інвестиційного проекту, розрахунок фінансових показників ефективності інвестиційних проектів, а також на розробку бізнес-планів, інвестиційних проектів. Програма насичена практичними заняттями, які допоможуть учасникам засвоїти вищеперелічені технології. Учасникам пропонується вирішити ділову ситуацію на ПК, котра моделює реальний інвестиційний проект.
Тренінг є частиною освітньої Програми, яка складається з 5 семінарів:
Стратегія і тактика корпоративних фінансів.
Фінансова діагностика підприємств.
Управління витратами, аналіз беззбитковості і цільове планування прибутку.
Поточне фінансове планування (бюджетування) підприємства.
Інвестиційне проектування і інвестиційна діяльність підприємства.
Кожний учасник тренінгу отримує повний пакет методичних матеріалів, а також типову комп'ютерну програму розробки фінансової частини бізнес-плану інвестиційного проекту на електронному носії. Всім учасникам видається Сертифікат, що підтверджує участь у тренінгу. Під час тренінгу можливе надання індивідуальних консультацій.
Для отримання детальнішої Програми тренінгу і додаткової інформації, будь ласка контактуйте з Юлією Плієвою за телефонами у Києві: (044) 201 0306, 201 0307, 201 0308, або по e-mail: applecons@g.com.ua.