Команда з 2-х студентів MBA Масачусетського Технологічного Інституту (MIT) Sloan School of Management, докторант прикладної хімії, і 2 студенти з Гарвардської бізнес-школи одержали головний приз $30,000 на Підприємницькому конкурсі MIT $50K, що пройшов у цьому місяці.
Команда-переможець SmartCells планує продавати на ринку технологію засвоєння інсуліну для діабетиків. SmartCells стала переможцем серед 8 фіналістів, що презентували свої бізнес-плани аудиторії інвесторів та бізнес-лідерів. Фіналісти, у свою чергу, були визначені з 118 представлених проектів, у яких взяли участь 415 студентів. Журі конкурсу складалося з інвесторів і бізнесменів. Команди-переможниці були обрані за їхнім потенціалом стати "провідною фірмою завтрашнього дня". Переможець одержав $30,000, інші учасники — по $10,000.
Місія Конкурс підприємництва MIT $50K — світовий лідер серед конкурсів бізнес-планів. Місія конкурсу — створювати провідні фірми завтрашнього дня — навчати студентів перетворенню своїх ідей в ідеї компаній. Конкурс був заснований у 1990 році як Конкурс $10K. З цього часу в конкурсі брало участь близько 1200 команд. Конкурс сприяв росту більш ніж 75 компаній з капіталом більше $11.0 мільярдів доларів. Ці компанії створили більш ніж 2000 робочих місць і одержали понад $175 мільйонів доларів на інвестиції.
Секрет успіху Сильною стороною Конкурсу MIT є співпраця студентів однієї з кращих управлінських шкіл США з кращими технічними та науковими школами. Журі і команда керівників переслідують загальну мету допомогти студентам MIT довідатися про підприємництво і розпочати успішні компанії. В рамках конкурсу також здійснюється потужна навчальна підтримка, що включає семінари, підприємницькі класи MIT Sloan, професійних наставників для півфіналістів, мережу підприємців MIT. Підприємці MIT заснували понад 4,000 компаній.
Журі і спонсори Більше 20 підприємців, інвесторів та інших професіоналів у бізнесі оцінюють учасників. Бізнес-плани порівнюються за їхнім ринковим потенціалом і здатності команди успішно його реалізувати. Конкурс підприємництва MIT $50K був задуманий і організований студентами MIT. Конкурс цілком залежить від зовнішніх спонсорських вливань щороку. Конкурс — це програма, яка здійснюється протягом року і охоплює понад 35 різноманітних подій. Конкурс заохочує будь-якого студента MIT, якій має бізнес-стратегію для ринкового товару чи послуги.
Фірми, що почали з $50K
Akamai Technologies (1998, NASDAQ: AKAM) — IPO у 1999 р.
Centrata (2000) — заснована Kleiner Perkins Caufield Buyers
Direct Hit Technologies (1998) — придбана Ask Jeeves у 2000 р.
Firefly (1995) — придбана Microsoft
Flash Communications (1997) — придбана Microsoft
Frictionless Commerce (1998)
Lexicus (1991) — придбана Motorola
Net.Genesis (1995) — придбана SPSS у грудні 2001 р.
Silicon Spice (1995) — придбана Broadcom у 2000 р.
Stylus Innovation (1991) — придбана Artisoft
Thinkfish (1995) — придбана Viewpoint Data Systems