Microsoft, IBM і Intel були названі журналом BusinessWeek ведучими ІТ-брендами у світі, які значно випереджають за грошовою вартістю торгові марки інших високотехнологічних компаній — наприклад, Sony і Apple.
Журнал BusinessWeek визначає цінність торгової марки за методикою американської консалтингової компанії Interbrand, оцінюючи потенційну здатність сталого і розрекламованого бренда приносити доход. Аналітики оцінили в такий спосіб вартість бренда Microsoft у $65,17 млрд. — у світовому рейтингу він поступається лише торговій марці Coca-Cola. IBM займає третє місце з $51,77 млрд., Intel — п'яте з $31,11 млрд., випереджаючи на одну позицію найбільшого виробника мобільніків фінську компанію Nokia, чий бренд був оцінений у $29,44 млрд.
Бренд HP був визнаний гідним лише 12-го місця й оцінений у $19,86 млрд., однак для компанії це означає прогрес — торік ця торгова марка була оцінена на 18% нижче, у $16,78 млрд. Варто також врахувати, що всі інші ІТ-бренди, які навіть належать більш великим компаніям, стоять у рейтингу ще нижче: приміром, південнокорейський Samsung, цінність бренда якого зросла на 31% у порівнянні з минулим роком (найшвидкозростаючий у рейтингу), знаходиться на 25-м місці з $10,85 млрд. Компанії Sony дісталося лише 20-е місце, вартість її бренда була оцінена в $13,15 млрд. Між HP і Sony у рейтингу знаходиться Cisco, 17-та позиція, оцінений у $15,79 млрд.
Apple вдалося добратися лише до 50-ї позиції, вартість цього бренда фахівці Interbrand оцінили в $5,32 млрд., що на 4% вище торішнього показника завдяки просуванню торгових марок iPod, iBook і служби iTunes Music Service, вважають аналітики BusinessWeek.