Інститут стратегічних змін Accenture розмістив на своєму сайті перше "авторитетне" ранжирування існуючих бізнес-інтелектуалів. Цей список опубліковано у новій книзі Thomas H. Davenport, Laurence Prusak, і James Wilson — "What's the Big Idea?" (Harvard Business School Press, весна 2003 р.). Автори стверджують, що це перша об'єктивна оцінка "Хто є Хто" у порадах і інноваціях менеджменту.
Методологія: було оцінено більш ніж 300 "популярних інтелектуалів"
Критерії оцінки (використання імені гуру):
Google Hits (популярність серед основної аудиторії)
Social Sciences Citation Index (SSCI) (популярність серед вчених)
LexisNexis online database (популярність у бизнес-пресі і засобах масової інформації)
Кількісна оцінка: ранг гуру визначався як сума цих 3-х показників
Результати: існує 4 типи гуру в Top 50:
вчені (27)
консультанти (16)
менеджери (4)
журналісти (3)
Висновок: видатний гуру повинний:
бути дуже добре представленим у мережі Інтернет
мати численні публікації, які читаються науковцями