Міжнародна консалтингова компанія Interbrand опублікувала рейтинг популярності брендів. Результати дослідження обернулися двома сенсаціями: Coca-Cola зайняла лише 4-е місце, а південнокорейська електроніка Samsung визнана більш популярною, ніж японська Sony.
Рейтинг Interbrand, лідера в області бренд-консалтингу, містить кілька сюрпризів. Перший рядок там займає пошукова Інтернет-система Google.
Далі йде комп'ютерна торгова марка Apple. На третьому місці опинився бренд Mini — (марка автомобілів, що випускаються концерном BMW). Колишній безперечний фаворит більшості світових рейтингів, торгова марка компанії з виробництва безалкогольних напоїв Coca-Cola визнана лише четвертою за популярністю. Потім йдуть бренди Samsung (електроніка і побутова техніка), IKEA (меблі і товари для будинку), Nokia (мобільні телефони), Nike (спортивний одяг і взуття), Sony (побутова техніка й електроніка) та Starbucks (марка кави).
Несподіване падіння популярності торгової марки Coca-Cola стало дійсно сенсаційним, оскільки цей бренд є одним з найдорожчих у світі. Подив серед маркетингових експертів викликав і той факт, що марку Samsung знають краще, ніж Sony, оскільки південнокорейська електроніка, на відміну від японської, має не таку давню історію — вона почала активно продаватися за межами Республіки Корея тільки на початку 90-х років минулого століття.
Ціна бренда, розглянутого експертами Interbrand і Interbrand/BusinessWeek, починається від одного мільярда доларів США. Частка продажів продукту з такою торговою маркою за межами країни-виробника складає не менш третини від загальної частки продажів. За оцінкою BusinessWeek, найдорожчим світовим брендом, як і раніше, є Coca-Cola: його вартість перевищує 70 мільярдів доларів США. Вартість бренда складається з трьох основних параметрів — реальної вартості акцій торгової марки на ринку, лояльності і стійкості бренда та його віртуального образу або іміджу.
Варто відзначити, що Interbrand є одним з основних розробників концепції просування брендів на світові ринки. Зокрема, компанія співпрацює з концерном BMW, чим, можливо, і пояснюється феномен бренда Mini, що зайняв у переліку популярності третє місце.