У першій половині 2004 року інтернет-реклами було продано на 4,6 млрд. дол. Це на 40% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Відповідно до проведеного у США дослідженню Interactive Advertising Bureau (IAB) і PricewaterhouseCoopers, за другий квартал 2004 року було продано реклами на 2,37 млрд. дол., що на 42,7% більше, ніж за другий квартал 2003 року.
Найбільший сектор цього ринку — реклама в результатах пошуку, якою активно торгують Google, Yahoo, MSN і багато інших порталів. Доход від цієї діяльності склав 947 млн. дол., що на 97% більше, ніж за той же період минулого року, коли на цій ниві було зібрано усього лише 481 млн. дол.
Сектор реклами в результатах пошуку склав 40% від усього ринку онлайнової реклами в другому кварталі.
Продажі реклами в другому кварталі виросли на 6% у порівнянні з першим кварталом, доходи в якому склали 2,27 млрд. дол.
Доходи від продажу річ-медіа виросли з 149 млн. дол. у першому кварталі до 189 млн. дол. у другому кварталі 2004 року, пише News.Com.