Інформаційним центром "ЕЛВІСТІ" був проведений аналіз згадуваності російських та українських рекламних агентств в електронних засобах масової інформації у вересні 2004 року.
За минулий місяць було проаналізовано більше 370 тис. публікацій серед більш ніж 750 ЗМІ, представлених в інтернеті, на російській й українській мовах.
Десятка лідерів за згадуваністю в інтернеті виглядає таким чином:
1. Video International 81
2. Adell Saatchi & Saatchi 28
3. Lowe Adventa 21
4. Provid BBDO 18
5. Adam Smith Advertising 17
6. Leo-Burnett 16
7. DIALLA 14
8. Adventa Communications 12
9. InterMediaGroup (ІнтерМедіаСервіс) 11
10.Euro RSCG New Europe 11
Video International своїм першим місцем зобов'язано істотній перевазі обсягу новостійної інформації російського сегменту інтернет над українським. А також великій кількості публікацій про появу на російському ринку рекламного холдингу, що виникне в результаті створення спільного підприємства міжнародної групи WPP і російського холдингу Video International.
На другому місці компанія Adell Saatchi & Saatchi — українське агентство міжнародної мережі SAATCHI & SAATCHI. Найчастіше публікації пов'язані з висвітленням V-го щорічного конкурсу соціальної реклами "Нові імена в рекламі", що стартував у вересні, ініціатором і організатором якого є компанія Adell Saatchi & Saatchi. Також агентство Adell Saatchi & Saatchi згадується в зв'язку із запуском рекламної кампанії для бренду "Інтертоп" (мережі магазинів взуття в Україні).
Агентство Lowe Adventa замкнуло трійку лідерів завдяки публікаціям у журналі "Секрет фирмы" і його "Парадоксальній десятці" найнеординарніших маркетингових рішень, реалізованих на російському ринку за минулий діловий рік (рекламні кампанії шоколаду "Шок").
Старт національної промо-акції "NUTSRомания" допоміг з'являтися Lowe Adventa на сторінках електронних ЗМІ частіше.