В останньому номері журналу Chief Executive оголошено перелік кращих керівників лідируючих брендів (List of 25 CEOs Who Are Brand Leaders), який було складено за допомогою Нью-Йоркської бренд-консалтингової фірми Lippincott Mercer. Перше місце у цьому переліку зараз займають Майкл Делл та Кевін Роллінгз з корпорації Dell. Другу сходинку віддано Оріну Сміту із Starbucks, у той час, як директор Apple Computer Стів Джобз, бос Nike Філ Найт та голова Amazon.com Джефф Безос (всі вони є співзасновниками власних компаній) посіли наступні 3 місця в першій п'ятірці.
"Кращі CEO розуміють критичну важливість побудови бренду, і вони роблять все необхідне для досягнення мети", — говорить головний редактор журналу Chief Executive Magazine Уільям Дж. Холстайн, який контролював процес оцінювання. "Два лідери в Dell працюють дуже щільно з Головним директором з маркетингу над кожною основною ініціативою, щоб забезпечити цілісність бренду — наприклад, над його здатністю "перехоплювати" емоції клієнтів. Успіх компанії — кращий показник результативності".
Щоб скласти даний перелік, Lippincott Mercer ідентифікували 9 потенційних характеристик для ідеального бренду-лідера, перерахованих за ступенем важливості: споживчий досвід, передбачливість та новаторство, інвестування в бренд, цінність бренду, управління іміджем бренду, оцінка та моніторинг, ринкова життєздатність, дизайн та організація. Далі було складено "короткий список" з 77 компаній, що здобули світове визнання ("найбільш обожнювані компанії"). В опитуванні взяли участь приблизно 450 корпоративних та маркетингових директорів.
"Вище керівництво лідируючих брендів визнає, що сильні бренди побудовано на комунікації + досвіді — і що досвід має бути унікальним та несуперечливим", — говорить Сюзанна Хоган, старший партнер у Lippincott Mercer. "Найспритніші CEO будуть ідентифікувати та інвестувати у досвід, який грає найвагомішу роль для клієнта".