Медіа-рейтинг українських пивоварів (08-14 листопада)
Інформаційним центром "ЕЛВІСТІ" був проведений аналіз згадуваності українських пивоварних компаній у засобах масової інформації, представлених у мережі Інтернет, і найбільш важливих подій пивного ринку.
За минулий тиждень була проаналізована 90551 (98627) публікація з більш ніж 800 інтернет-ЗМІ на українській і російській мовах. Рейтинг згадуваності очолили:
* у дужках зазначені дані за попередній тиждень. "САН Інтербрю Україна" впевнено лідирує в медіа-рейтингу, як і на пивному ринку України. BBH Ukraine і "Оболонь" розділили друге та третє місця рейтингу, а "Львівська броварня" ненабагато випередила ЗАТ "Сармат" завдяки публікаціям про відкриття на території підприємства першого українського музею пивоварства. У десятці лідерів з'явився Донецький пивоварний завод, а ПБК "Дніпро" залишив першу десятку, зайнявши 13-те місце.
Найбільш резонансними подіями, що впливають на пивний ринок України, виявилися:
Обмеження телевізійної реклами пива в Росії привело до падіння продажів
ФАС оштрафувала пивоварний холдинг Sun Interbrew за неналежну рекламу пива
У Києві пройде міжнародна виставка
"Оболонь" має намір залучити $12-мільйонний кредит ЄБРР
"Балтика" заллє Росію пивом, поки SUN Interbrew зменшує темпи
Heineken попереджає: пийте в міру
Росія знизила виробництво горілки і пива
Компанія "Очаково" вибрала постачальника варильного устаткування
Чистий прибуток пивоварного холдингу SUN Interbrew за 9 місяців 2004 року виріс удвічі
Перший в Україні Музей пивоварства шукає експонати
При складанні рейтингу і визначення найважливіших подій на ринку пивоварної продукції використовувалася технологія InfoStream, що забезпечує моніторинг інформації із сотень Web-сайтів на українській і російській мовах, її узагальнення й аналіз.