НОВИНИ від 24.12.2004


2005 рік стане вдалим для інтернет-реклами

На думку фахівців, 2005-ий рік може стати дуже вдалим для ринку інтернет-реклами. Сюди приходять найбільші рекламодавці.

Консалтингова фірма Джека Майєрса випустила найдокладніший прогноз на наступний рік, з окремим оглядом кожної галузі. Прогноз складено за результатами опитування керівників рекламних фірм. Деякі цифри з цього документу опубліковані на сайті Джека Майєрса.

У цілому, на маркетингові комунікації (як в онлайні, так і в офлайні) фірми витратять у наступному році на 6,7% більше. При цьому витрати на рекламу збільшаться на 4,8%. Але найвражаючий ріст очікується в онлайновому секторі. Як говорить Джек Майєрс, індустрія інтернет-реклами буде рости як наприкінці 90-х, коли ринок ще знаходився в зародковому стані і розвивався надзвичайно бурхливими темпами. Причина в тім, що сюди приходять найбільші рекламодавці — транснаціональні корпорації, які витрачають на рекламу мільярди доларів.

Після декількох років вивчення й освоєння нового засобу комунікації — інтернету — найбільші рекламодавці США починають перерозподіляти власні бюджети. Після розробки і розвитку веб-сайтів, проведення досліджень і побудови IT-інфраструктури, корпорації поступово переходять до проведення масштабних онлайнових рекламних кампаній.

Тому в 2005 р. ринок інтернет-реклами буде рости і процвітати. Контекстна реклама на пошукових сайтах, за прогнозом Майєрса, продемонструє ріст 25-30%. Традиційна баннерна реклама — 20-25%. А найбільший приріст очікується в секторі відеореклами і спонсорського контенту — 40%. Це пов'язано з поширенням широкосмугового доступу в інтернет і появою нових послуг.

Експерти намагаються зрозуміти, хто більше всіх виграє від переходу користувачів на широкосмуговий доступ. На думку Джека Майєрса, найбільше виграють традиційні медіа, що поставляють контент під відомими брендами. Наприклад, в Америці це спортивний телеканал ESPN, газети Wall Steet Journal і New York Times, а також місцеві телеканали в різних штатах. До того ж, у них налагоджені постійні контакти з великими рекламодавцями. Вони просто диверсифікують або розширять рекламні бюджети на інтернет-рекламу і мультимедійні сервіси в онлайні.

Найбільший успіх у 2005-му році чекає популярні бренди. Інтернет-компанії, такі як Yahoo!, AOL і MSN, теж збільшать свої обороти, але їхні доходи виростуть не більше ніж на 20%. Але в будь-якому випадку, наступний рік повинний стати успішним для всіх.

Джерело — Вебпланета.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua