Газета Financial Times опублікувала 7-ий рейтинг кращих бізнес-шкіл світу. Перше місце в рейтингу ділять між собою Гарвардська бізнес-школа (Harvard Business School, США) та Школа Уортон Університету Пенсільванії (Wharton School of the University of Pennsylvania, США).
До першої десятки потрапили лише 2 бізнес-школи, які не розташовані в США — London Business School (Великобританія) та Insead (Франція/Сінгапур).
Іспанська бізнес-школа IESE при університеті Наварри (Іспанія) ввійшла в число кращих європейських навчальних закладів за програмою MBA, зайнявши 3-е місце (після 4-го у 2004 р.). Серед усіх бізнес-шкіл у світі їй присудили тільки 12-е місце. IESE особливо пишається тим, що серед випускників європейських навчальних закладів у її випускників найвищий відсоток приросту заробітної плати. Це підтверджує, що випускники дворічних MBA-програм, що проходять практику під час навчання, більш успішно влаштовуються на роботу. Після навчання вони попадають на робочі місця, де зарплата на 81% вище, ніж до одержання ними ступеня MBA.
Мадридська бізнес-школа (InstVtuto de Empresa) розташувалась на 19-му місці у світі серед MBA-програм і на 5-му в Європі. Крім того, вона входить у десятку кращих в області підприємництва й організаційної поведінки. Загальновідомо, що Instіtuto de Empresa славиться своїм підходом до навчання, орієнтованим на дослідницькі й інноваційні проекти, і просуванням соціально-відповідальних бізнес-ініціатив. У мережу випускників школи входять 30 тис. менеджерів, що працюють у 85-ти країнах.
Випускники Tuck School of BusVness при Dartmouth College одержують найвищі у світі зарплати у фінансовому секторі й в області банківської справи — біля $180 тис. у рік. Її ж випускники швидше всіх — протягом трьох місяців — влаштовуються на роботу після навчання. Tuck займає 6-те місце серед американських бізнес-шкіл і 7-ме у світі, поліпшивши свої позиції на два і три пункти в порівнянні з минулим роком, відповідно.
Рейтинг FT складається по 21-му показникові, що характеризують як саму школу, так і її випускників. Наприклад, оцінюються такі категорії, як процентне співвідношення місцевих і запрошених з-за кордону професорів, особливо зі ступенем PhD, загальний рівень досліджень, ріст зарплат випускників через три роки після закінчення навчання і багато іншого.