PepsiCo Inc. виробляє другий за популярністю в світі напій, проте компанія визнана номером 1 в категорії "позиціонування товару" (product placement) в 2004 році. Бренд Pepsi з'являвся на екранах набагато частіше, ніж бренди інших виробників.
Brandcameo, структура, що заснована Brandchannel, завершила нагородження компаній в рамках жартівливої премії, яку Brandcameo проводить щорічно. Виробники Pepsi, Aquafina і Mountain Dew одержали нагороду за найчастішу появу на екранах: бренд компанії був помічений в кожному п'ятому всіх знятих американських фільмах, які стали лідерами касових зборів. Причому Pepsi «знялася» в таких незрівняних фільмах, як «Чужий проти хижака» (Alien vs. Predator) і «Викидайла» (Dodgeball).
Pepsi стала лідером, потіснивши CocaCola, яка розділила друге місце з брендамі Motorola і Nike.
Product placement став однією з перспективних областей в рекламному бізнесі. Компанії виділяють великі кошти на подібне просування бренду, деякі виробники, як, наприклад, Ford, відкривають власні відділення, метою яких є розміщення бренду в кінофільмах. У той же час інтереси бізнесу не співпадають з інтересам споживачів: багато глядачів говорять про те, що кіноіндустрія стала дуже «комерційною» і картини переобтяжені рекламою.