НОВИНИ від 22.02.2005


Бренд PepsiCo визнано «найзірковішим»

PepsiCo Inc. виробляє другий за популярністю в світі напій, проте компанія визнана номером 1 в категорії "позиціонування товару" (product placement) в 2004 році. Бренд Pepsi з'являвся на екранах набагато частіше, ніж бренди інших виробників.

Brandcameo, структура, що заснована Brandchannel, завершила нагородження компаній в рамках жартівливої премії, яку Brandcameo проводить щорічно. Виробники Pepsi, Aquafina і Mountain Dew одержали нагороду за найчастішу появу на екранах: бренд компанії був помічений в кожному п'ятому всіх знятих американських фільмах, які стали лідерами касових зборів. Причому Pepsi «знялася» в таких незрівняних фільмах, як «Чужий проти хижака» (Alien vs. Predator) і «Викидайла» (Dodgeball).

Pepsi стала лідером, потіснивши CocaCola, яка розділила друге місце з брендамі Motorola і Nike.

Product placement став однією з перспективних областей в рекламному бізнесі. Компанії виділяють великі кошти на подібне просування бренду, деякі виробники, як, наприклад, Ford, відкривають власні відділення, метою яких є розміщення бренду в кінофільмах. У той же час інтереси бізнесу не співпадають з інтересам споживачів: багато глядачів говорять про те, що кіноіндустрія стала дуже «комерційною» і картини переобтяжені рекламою.

Джерело — Sf-online.ru.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua