Дослідження: Ринок контекстної реклами продовжує рости
Ринок контекстної реклами росте швидше, ніж будь-який інший сектор реклами в інтернеті. Зараз він складає $2.6 мільярдів. За прогнозами фахівців до 2009 року він виросте до $5.5 мільярдів.
Крім того, пошуковий ринок стає все більш спеціалізованим; пошук фокусується на специфічних категоріях, говориться в дослідженні фірми JupiterResearch. Спеціалізований пошук у чотирьох категоріях — торгівля, фінансові послуги, медіа і розваги, подорожі — склав 79% оплачених результатів пошуку (контекстної реклами) в 2004-му році.
Витрати в цьому секторі великі, оскільки значна частина бізнесу в цих сегментах переходить в онлайн. Онлайновий ринок туристичних подорожей виросте з $54 мільярдів в 2004-му до $91 мільярда в 2009-му році. Об'єм онлайн-продажів в 2009-му році перевалить за $130 млрд.