НОВИНИ від 17.03.2005


Ринок інтернет-реклами в Уанеті виріс на 50%

Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції зробили остаточні висновки щодо обсягів рекламного ринку 2004-го року і свій прогноз на 2005-й рік. Серед інших сегментів є й інформація по ринку інтернет-реклами.

Так, повідомляється, що об'єм ринку інтернет-реклами в українському сегменті інтернету (Уанет) склав в 2004-му році 1,5 млн. доларів. У 2003-му році, за даними тих же експертів, ринок склав 1 млн. дол., з чого виходить, що ринок виріс на 50%.

Прогноз зростання за 2005-й рік знаходиться на рівні 33%, до кінця року об'єм ринку інтернет-реклами, на думку аналітиків, складе 2 млн. доларів. В цілому по ринку реклами частка інтернет-реклами складає менше 1%.

Об'єм телевізійної реклами склав 165 млн. доларів, зовнішньої реклами — 86 млн. доларів, в пресі — 81 млн. доларів, на радіо — 13,5 млн. доларів. На немедійні канали (рекламне виробництво, PR, спонсорство, інші рекламні та маркетингові акції і послуги) припало 197 млн. доларів.

За оцінками фахівців, в 2005-му році частка телевізійної реклами повинна збільшитися на 24% — до 205 млн. доларів, зовнішньої реклами — на 21% (104 млн. доларів), в пресі — на 23% (100 млн. доларів), на радіо — на 19% (41 млн. доларів).

Немедійні канали повинні дати приріст в 19% — їхній об'єм зросте до 235 млн. доларів. У цілому рекламний ринок України повинен збільшитися на 23% і досягти 700 млн. доларів.

За інформацією Webplanet.ru, Economic-UA.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua