Top 15 CRM Enterprise and Small & Medium Business Solutions
ISM Inc повідомила про CRM-тенденції на 2005 рік і оголосила переможців Top 15 CRM Enterprise and Small & Medium Business Solutions (рішення для підприємств великого і малого & середнього бізнесу).
Тестування проводилося в Лабораторії Програмного Забезпечення ISM Inc у штаб-квартирі Bethesda, штат Меріленд. Кожен пакет тестувався згідно 211 критеріям, включаючи 109 бізнес-функцій, 49 технічних особливостей, 36 можливостей сумісності і 17 особливостей підтримки користувачів.
"Потрібно похвалити переможців: щоб удостоїтися честі стати переможцем Top 15 CRM, необхідно пройти напружений і всебічний процес відбору ISM Inc",— сказав Бартон Голденберг, президент ISM Inc. Переможці "Top 15 CRM", що стали стандартом для CRM-рішень, значно виросли з тих пір, як ISM Inc почав нагороджувати — з 1990 р."
Тепер переможці за абеткою.
Зверніть увагу: Переможцями в обох категоріях — "рішення для малого і середнього бізнесу" і "рішення для великого бізнесу" — стали програмні рішення від Clear Technologies, Inc, OnContact Software Corporation і Siebel Systems, Inc.
Переможці ISM Top 15 CRM у категорії Enterprise ("рішення для великого бізнесу):
Amdocs ClarifyCRM v. 12 — Amdocs Limited
C2 CRM v. 7.07 — Clear Technologies, Inc.
Epiphany E6 v. 6.5 — Epiphany, Inc.
Firstwave CRM 2004 — Firstwave Technologies, Inc.
CMS v. 8.0 — OnContact Software Corporation
Onyx Enterprise CRM 5.0 — Onyx Software
ExSellence 4.8 — Optima Technologies, Inc.
PeopleSoft CRM 8.9 — Oracle/PeopleSoft, Inc.
Pivotal CRM Suite 5.1 — Pivotal Corporation
mySAP CRM 4.0 — SAP AG
Saratoga iAvenue v. 6.4 — Saratoga Systems, Inc.
Siebel 7.7 — Siebel Systems, Inc.
growBusiness Solutions v. 2.5 — Software Innovation
SSA CRM — SSA Global
Tibco Process RM v. 9.0 — Tibco
Переможці ISM Top 15 CRM у категорії SMB(+) (рішення для малого і середнього бізнесу):
ACCPAC CRM v. 5.7 — ACCPAC International
Ardexus MODE v. 4.5 — Ardexus, Inc.
Powertrak v. 6.3 — Axonom, Inc.
SalesLogix v. 6.2 — Best Software
C2 CRM v. 7.07 — Clear Technologies, Inc.
Goldmine v. 6.7 & HEAT v. 8.0 — FrontRange Solutions, Inc.
iETSolutions Enterprise v. 9.5 — iETSolutions
Salesplace 2005.3 — Interchange Solutions
Maximizer Enterprise 8.0 — Maximizer Software, Inc.
NetCRM v. 10 & NetSuite v. 10 — NetSuite, Inc.
CMS 8.0 — OnContact Software Corporation
Relavis v. 6.5 — Relavis Corporation
Salesforce.com — Salesforce.com
Salespage v. 4.6 — Salespage
Siebel CRM OnDemand v. 6.0 — Siebel Systems, Inc.
StayinFront Visual Elk v. 9.1 — StayinFront, Inc.
X-Pack for marketing.manager 6 — update Software AG
(+): У цій категорії зустрічаються дві компанії з продуктами, що перемогли в категорії "рішення для великого бізнесу", разом — 17 переможців.
Заснований у 1985, ISM Inc пропонує стратегічні послуги в якості радника організаціям, які планують і здійснюють Управління Взаєминами з Клієнтом (Customer Relationship Management). ISM Inc щорічно видає довідник "The Guide to CRM Automation" і "Top 15 CRM". Бартон Голденберг — засновник і президент ISM Inc, автор "CRM Automation" (видана Prentice Hall) і кореспондент-оглядач безлічі видань, включаючи CRM Magazine.
OnContact Software Corporation в Україні офіційно представляє компанія "Інлан".