НОВИНИ від 06.04.2005


Jupіter Research: прогноз розвитку інтернет-реклами на найближчі п'ять років

Компанія JupiterResearch опублікувала прогноз розвитку інтернет-реклами на найближчі п'ять років.

Прогноз стосується всього інтернету, хоча в першу чергу — США і країн EC та ґрунтується на аналізі розвитку реклами саме в цих регіонах.

На думку аналітиків JupiterResearch, найбільш активно в найближчі роки буде розвиватися автомобільний сектор (передбачуваний щорічний ріст бюджету — 33,8%). Слідом за ним великі темпи росту бюджетів повинні показати компанії, що працюють на ринках охорони здоров'я, туризму і товарів для дому. Найбільш прибуткові сектори медіа, розваг і фінансових послуг залишаться на висоті і через п'ять років.

Цікаво, що в дослідженні немає навіть згадування про IT-компанії, які раніше за всіх почали розміщувати рекламу в інтернеті. Другий момент: зараз бал правлять компанії, що продають послуги, а не товари. Акцент переважно робиться на створенні програм лояльності, побудові довгострокової комунікації зі споживачами.

Джерело — "Рекламастер".






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua