Останні фінансові звіти Google і Yahoo демонструють, що в першому кваталі 2005-го фінансового року справи в найбільших інтернет-компаній пішли ще краще, ніж раніше. Істотному росту прибутків пошукові гіганти зобов'язані обсягам реклами, що збільшилися. Всі фінансові показники компаній перевершили прогнози аналітиків.
Доход Google в першому кварталі, що завершився 31 березня, виріс майже вдвічі, на 93%, і склав 1,256 млрд. доларів США. Більше половини цієї суми, 657 млн. доларів США, компанія одержала в результаті діяльності власних сайтів, а на партнерських програмах Google вдалося заробити 584 млн. доларів США. В аналогічному періоді роком раніше обсяг продажів компанії дорівнював 651 млн. доларів США. Чистий прибуток Google у звітному кварталі виріс у шість разів, до 369 млн. доларів США (1,29 долара США в розрахунку на акцію) у порівнянні з 64 млн. доларів США (24 центами в розрахунку на акцію) торік. При цьому, прибуток EBITDA за перші три місяці 2005-го року виріс більш ніж у два рази, до 548 млн. доларів США відповідно до 255 млн. доларів США в першому кварталі 2004-го року.
Перший квартал фінансового 2005-го року компанія Yahoo також завершила 31 березня. Обсяг продажів у цей період виріс на 55% і склав 1,174 млрд. доларів США проти 758 доларів США в аналогічному періоді роком раніше. Чистий прибуток Yahoo сягнув 205 млн. доларів США (14 центів у розрахунку на акцію). У першому кварталі 2004-го року цей показник дорівнював 101 млн. доларів США (7 центам у розрахунку на акцію). У поточному кварталі компанія прогнозує зростання прибутку на 6%.