Інтернет-аукціон eBay — найпопулярніша торгівельна марка в інтернеті. Такі дані наводить британська моніторингова компанія Envisional, яка проаналізувала ставлення користувачів до 100 компаній, які котируються на Лондонській фондовій біржі.
eBay набрала найбільше очків у так званому індексі DEX, який фіксує позитивну налаштованість користувачів Всесвітньої мережи до того або іншого бренду.
Останнє місце за цим показником зайняв МсDоnаld’s.
Дослідження дало такі результати:
Найпопулярніший бренд
Найнепопулярніший бренд
Найпомітніший бренд
eBay
HP
Dell
Mini
UPS
McDonald’s
Coca-Cola
Wal-Mart
Nestle
Unilever
Microsoft
Google
Yahoo
Sony
HP
Найбільш помітним ім’ям, як з’ясувалося, володіє Microsoft, проте популярність у цьому випадку виявилася не надто приємною: гігант програмного забезпечення зайняв шосте місце в списку сайтів, до яких користувачі ставляться з найменшою симпатією.
"Інтернет швидко наздоганяє телебачення в тому, наскільки потужно він впливає на поведінку споживачів, і великі фірми вже не можуть собі дозволити дивитися крізь пальці на те, як сприймає публіка їхні торгівельні марки, — каже голова Envisional Бен Коппін. — Водночас власникам брендів дуже нелегко одержати корисну інформацію про те, як сприймається компанія в Мережі — особливо порівняно з конкурентами".
Що таке DEX
Індекс DEX засновано на кількох веб-сторінках, сайтах новин і мережевих "дошках оголошень", на яких представлено той або інший бренд. Крім того, експерти аналізують, наскільки усвідомлено торгівельна марка пов’язується з ім’ям компанії, яка володіє нею.
Потім вираховується популярність кожної компанії; для цього вимірюється "настрій". Тобто кожен бренд оцінюється відповідно до позитивних і негативних відгуків інтернет-користувачів.
У 2003-му році, під час аналогічного дослідження, проведеного веб-журналом Brandchannel.com, найпопулярнішою торгівельною маркою було визнано Google.
Цього разу в індексі популярності Envisional він став другим, проте за критерієм позитивного ставлення користувачів не ввійшов ані до першої, ані до останньої двадцятки.