Розподіл і коливання споживчих інтересів цього року
Відповідно до підсумків проведеного Online Publishers Association дослідження, у березні споживачі зменшили кількість часу, проведеного на комерційних сайтах, на 3,8%. Кількість же часу, приділеного відвідуванню пошукових сервісів, знизилася на 2,2%.
На сайти, присвячені комунікаціям, кількість приділеного часу виросла на 1%. Ці незначні, здавалося б, коливання досить відчутно позначилися на глобальній статистиці прибутків електронної комерції і пошукових сервісів.
Компіляція підсумків досліджень Internet Activity Index і Nielsen/NetRatings показала, що в березні користувачі витратили в середньому 17,8% часу, проведеного в Мережі, на відвідування сайтів подібним eBay.
Частка ж часу, витраченого на відвідування розважальних сайтів і сайтів новин склала 37,4%. Для порівняння, ще в березні 2004 року ця цифра становила лише 35,6%.
Втім, найвищий відсоток часу на ці дві категорії сайтів користувачі витрачали у вересні минулого року — на той момент на новини та розваги витрачалося до 41% часу, проведеного користувачами в Мережі.