Які технологічні інструменти є найпопулярнішими серед компаній?
На думку приблизно 1 000 керівників зі всього світу, двома провідними технологічними сферами на сьогоднішній день є Управління взаєминами з клієнтами (Customer-relationship management, CRM) та Управління знаннями (Knowledge Management). Вони здобули перші місця у списку 25-ти найбільш популярних управлінських інструментів та технік сьогодення, сформованим на основі дослідження "Управлінські інструменти та тенденції 2005" (2005 Management Tools & Trends), проведеного консалтинговою компанією Bain & Company.
"Наше дослідження показує, що технологічний вплив на управлінські інструменти зміцнюється, і що 9 з 10 керівників відчувають, що інформаційні технології можуть створити важливі конкурентні переваги," — зазначив Даррелл Рігбі, старший партнер у Bain та головний організатор дослідження.