У той час, як бізнес-лідери США та Європи зайняті своєю репутацією, культурними змінами та плануванням послідовності, CEO провідних компаній Індії направляють всю свою енергію на впровадження інновацій, зростання та бізнес-результати.
Результати дослідження, проведеного HR-консультантами Hay Group, показали, що в той час, як майже всі СEO 30 провідних індійських компаній фокусуються виключно на зростанні, менш ніж половина американських та європейських CEO визначають його як найбільший пріоритет.
Вражаючий контраст виявився в результаті 18-місячного дослідження, проведеного для допомоги Індійській раді з питань державних підприємств (India's Public Enterprise Selection Board), відповідальної за оцінку та призначення CEO та старших управлінців до державних компаній.
У ході дослідження було визначено ще кілька інших ключових сфер, які відрізняють індійських CEO від управлінців з інших країн.
Індійські CEO досягають зростання шляхом постійного пошуку нової інформації, технологій та ідей для покращення свого бізнесу. У порівнянні з іншими країнами, вони, фактично, не фокусуються на внутрішній організаційній політиці або проблемах персоналу.
Більшість індійських CEO розповідали про свою роботу, направлену на задоволення потреб величезних сегментів середнього та нижнього класу, шляхом надання надійних, але недорогих товарів та послуг. Така альтруїстична бізнес-філософія необхідна, за результатами дослідження, для того, щоб процвітати на швидко зростаючому індійському ринку.
Інший аспект індійського підходу — терплячість та чесність, необхідні для співпраці з політичною та регуляторною політикою країни.
Також індійські CEO дотримуються більш формальних та професійних бізнес-відносин, ніж їхні західні колеги. Найважливішими характеристиками для оцінки персоналу є освіта та досвід, а не індивідуальні риси. Вони також намагаються уникати близьких стосунків на роботі.