Україна зайняла 3-е місце в рейтингу роздрібної привабливості A.T. Kearney
З 1-го місця в рейтингу Global Retail Development Index (GRDI) Росію потіснила Індія, а Україна зробила ривок з 11-го на 3-е місце.
При підготовці дослідження GRDI A.T. Kearney аналізує показники 30-ти країн, що розвиваються, з населенням більше 2 млн. чоловік і середнім доходом вище $2000 у рік. Оцінка кожної країни враховує "країновий ризик" (у ньому враховуються як політичні ризики, рівень злочинності й тероризму, так і доступність позик і розвиток фінансового ринку), насиченість ринку (площа торгових центрів і супермаркетів на 1000 жителів і кількість іноземних рітейлерів), темп насичення роздрібного ринку сучасними торговельними форматами та привабливість ринку (враховує чисельність населення міст, продаж на душу населення, інфраструктуру, законодавчі обмеження й ін.).
Росія два роки лідирувала в GRDI, але за підсумками 2004 р. опустилася на другу позицію. Експерти A. T. Kearney стверджують, що ринок цієї країни залишається досить привабливим.
Індія, яка зайняла 1-е місце відрізняється найнижчою насиченістю сучасною торгівлею серед всіх 30-ти країн.
3-е місце в рейтингу зайняла Україна, яка піднялася за рік з 11-ї позиції. Експертам сподобалося, що роздрібна торгівля в країні виросла за два роки на 40% і потенціал її залишається високим, адже Україна — друга по населенню країна Східної Європи (після Росії).
Деякі західні рітейлери оцінили Україну раніше, ніж експерти A. T. Kearney. Мережа супермаркетів Billa (належить німецькій Rewe Group) спочатку прийшла в Україну, а потім вже в Росію. Цього року в Україні почнуть працювати німецька мережа Lidl і португальська Jeronimo Martins, які ще не представлені в Росії. Чекають тут і німецьку Tengelmann.