Інтернет стає все більш привабливою площадкою для розміщення реклами. На сьогоднішній день ринок реклами в Мережі оцінюється в кілька мільярдів доларів.
За даними спільного дослідження Бюро інтерактивної реклами (Interactive Advertising Bureau, IAB) і PricewaterhouseCoopers (Pw), витрати на рекламу в інтернеті за першу половину 2005-го року склали $5,8 млрд. Це на 26% більше, ніж за аналогічний період 2004-го року.
Найпопулярнішим видом онлайнового маркетингу стала контекстна реклама, на яку доводиться 40% від загальної онлайнової реклами. Нагадаємо, що суть даного виду маркетингу в Мережі полягає в тому, що рекламні посилання видаються користувачеві при пошуку інформації. Витрати на подібний вид реклами сягнули $2,3 млрд, а ріст у порівнянні з відповідним періодом 2004-го року склав 27%.
Банери і реклама в тематичних добірках посилань стали наступними за масштабом поширення видами маркетингу в Мережі. На їхню частку доводиться відповідно 20% і 18% від усього інтерактивного рекламного ринку.
У першій половині цього року доходи від онлайнової реклами в потоковому відео або аудіо склали всього лише 8% від загального обсягу. Однак цей сегмент швидко розвивається. Відповідно дослідженню, витрати в ньому за звітний період виросли на 26%.
Єдиним неуспішним видом мережевої реклами є онлайнові спонсорства. У даній категорії рекламодавець оплачує цілий сайт, онлайнову подію або повідомлення по електронній пошті. Цей тип реклами склав 5% від всієї реклами в інтернеті, що на 4% менше показника відповідного періоду минулого року.
IAB відзначило, що в другому кварталі 2005-го року рекламодавці витратили майже $3 млрд. на рекламу в інтернеті, ріст склав 26% у порівнянні з відповідним періодом 2004-го року. Як заявив Девід Сільверман (David Silverman), партнер Pw, "постійне зростання сумарних доходів від реклами в інтернеті свідчить фахівцям з маркетингу про те, що споживачі стали більше часу проводити в Мережі".