У доповіді, підготовленій організацією Bank of America Securities, стверджується, що перетік рекламних бюджетів із традиційних засобів масової інформації в інтернет відбувається зовсім не так швидко, як вважали ентузіасти.
Як повідомляє MediaBuyerPlanner, аналітики Bank of America Securities прийшли до цього висновку, проаналізувавши розподіл бюджетів ста найбільших рекламодавців США, що витратили на рекламу понад мільярд доларів. Незважаючи на те, що витрати на розміщення реклами в інтернеті дійсно виросли в 2004-му році на 29 відсотків, витрати на викуп площ у друкованих ЗМІ, що складають, як відомо, більш вагому частину рекламного ринку (відповідно — 5,3% для онлайн-реклами проти 21% для друкованих видань), залишилися практично на тому же рівні.
Тобто, зсув акцентів відбувається, але газетярі від цього процесу майже не страждають.
Якщо розбити рекламодавців на вісім категорій — автомобільний бізнес, роздрібні мережі, телекомунікації й інтернет, фінансові послуги, традиційні послуги, розваги, подорожі та ЗМІ — то з'ясовується, що витрати на інтернет-рекламу підвищилися тільки в трьох категоріях: телекомунікаціях, роздрібній торгівлі та традиційних послугах. Навпроти, індустрія розваг збільшила витрати на покупку реклами в друкованих ЗМІ й знизила витрати на інтернет.