Одне з провідних рекламних агентств в інтернеті 24/7 Real Media опублікувало свій прогноз ринку інтернет-реклами на 2006 рік. Це десять ймовірних трендів, що нас очікують у найближчому майбутньому.
Створювані користувачами медіа стануть більш привабливими для рекламодавців. Мова йде про подкастинг, блоги та wiki. Такі проекти стануть ще більш популярними, а рекламодавці почнуть серйозно задумуватися про можливості проведення рекламних кампаній для вузькоспеціалізованих мікроспівтовариств. Нові технології полегшать доставку реклами, включаючи фільтрацію контенту для захисту від показів реклами на небажаних сторінках.
Рекламодавці продовжать перекидати бюджети з традиційних рекламних каналів в інтернет по мірі того, як Мережа стає все більш звичною для користувачів і удосконалюються інструменти для управління рекламними кампаніями. Вже зараз Google продає реклами більше, ніж будь-яка телевізійна чи друкована мережа у світі. У 2006 р. наступ інтернет-реклами продовжиться на всіх фронтах.
Рекламодавці, кабельні провайдери і маркетингові експерти будуть співробітничати, щоб боротися з так званим "ефектом TiVo". Як відомо, цифрові відеомагнітофони (TiVo — це найпопулярніший цифровий відеомагнітофон в США) дозволяють поставити будь-яку трансляцію "на паузу", після чого "промотати" рекламу. Природно, що при можливості всі глядачі так і роблять. Тому ефект від ТВ-реклами неухильно знижується. "Протиотрута" цьому — створення інтерактивної реклами, інтегрованою в телешоу, і використання онлайнових інструментів для зворотного зв'язку з глядачами.
Брендінг викликає наступну хвилю росту пошукової реклами. Навіть ця специфічна категорія реклами перейде в інтернет. Пошукові сайти будуть отримувати замовлення на брендінгову рекламу від онлайнових та оффлайнових агентств.
У 2006 р. з'являться більш прийнятні моделі локального мобільного маркетингу, у тому числі в країнах за межами США, наприклад, в Індії та Китаї.
Нові технології просунутого таргетингу дозволять збільшити ефективність онлайнової реклами. Рекламодавці будуть все активніше використовувати поведінковий, географічний, демографічний та інші методи таргетингу.
Рекламні технології стануть краще вписуватися в математичні формули. Нові інструменти для обробки й аналізу даних зроблять управління кампаніями більш точним і передбачуваним. Математичний інструментарій також допоможе виробити нові рекламні моделі.
Японія стане наступним фронтиром для пошукової реклами й інтерактивного маркетингу. Цього року ринок онлайнової реклами в Японії виріс на 20% до $1,7 млрд. (другий за обсягом ринок у світі після США), однак розквіт пошукових технологій тут прийдеться на наступні 12 місяців.
Мобільні оператори почнуть експерименти з новими рекламними моделями, щоб збільшити свій прибуток і не бути залежними тільки від послуг голосового зв'язку. Зокрема, почнуться експерименти з рекламними відеороликами на мобільних телефонах. Служба SMS буде використовуватися в маркетингових цілях для підтримки контакту з клієнтами, як зараз для цього використовується електронна пошта.
Цінові моделі з оплатою за якість (наприклад, зроблена покупка) продемонструють реальну значимість пошукового маркетингу як головного каналу продажів.
Фахівці запевняють, що в наступному 2006-му році ріст інтернет-реклами продовжиться з новою силою.