Загальний обсяг рекламного ринку в Україні за 2005-й рік склав 835 млн. доларів, у тому числі в медіа-структурах — 511,5 млн.
За даними Всеукраїнської рекламний коаліції, обсяг фінансових витрат на рекламу на національних телеканалах сягнув 220 млн. доларів, регіональних — 17 млн.
Обсяг ринку зовнішньої реклами склав 116 млн. доларів, реклами в пресі — 131 млн., інтернет-реклами — до 2,5 млн. доларів (всі дані наведено без урахування податків).
Фахівці коаліції прогнозують збільшення обсягу ринку реклами в 2006-му році. Відповідно до останніх оцінок, він може досягти 1 млрд. 138 млн. доларів.
Довідка. Всеукраїнська рекламна коаліція — громадська організація, що поєднує колективних й індивідуальних членів, що представляють рекламодавців, рекламні та маркетингові агентства, засоби масової інформації. Членами коаліції є більше 100 організацій.