Європейський ринок онлайн-реклами, на думку аналітиків eMarketer, багато в чому схожий з американським на початку цього десятиліття.
Як відзначають фахівці eMarketer, за своїм станом ринок інтернет-реклами в "Старому Світі" має лише дві відмінності від американського, існуючого кілька років тому: платні посилання залишаються популярними, а ринок не монолітний.
У звіті eMarketer відзначається, що європейські рекламодавці в порівнянні зі своїми американськими колегами залишаються в масі своєї прихильниками традиційних видів медіа-носіїв, проте популярність реклами в інтернеті збільшується.
Витрати на онлайн-рекламу в Європі постійно ростуть. Це видно на прикладі п'яти найбільших ринків: Франції, Німеччини, Італії, Іспанії та Великобританії. У 2005-му році його обсяг досяг майже 2 млрд. євро, що на 38,8% більше, ніж в 2004-му році. eMarketer прогнозує, що в нинішньому році приріст рекламних бюджетів, що виділяються на онлайн, у цих країнах складе не набагато більше 200 млн євро. Примітно, що в 2003-му році обсяг ринку інтернет-реклами не перевищував 1,1 млрд. євро.
Темпи росту інтернет-реклами в п'ятьох перерахованих вище європейських країнах все більше походять на ті, що спостерігаються на ринку США, який зміцнів і щорічно збільшується на 20%. У нинішньому році середній приріст по п'ятьох найбільших європейських ринках сягне 18%.
Варто також нагадати, що, за прогнозами JupiterResearch, зробленим для 17-ти європейських країн, витрати на рекламу в інтернеті складуть цього року в цілому 2,7 млрд. євро.
Якщо ж говорити про дані, що стосуються ринку онлайн-реклами в Україні, то, за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, в 2005-му році обсяг рекламних коштів, виділених на онлайн, — $2,5 млн. Це на 67% більше, ніж роком раніше. Причому, за прогнозами коаліції, цього року ринок онлайн-реклами в Україні виросте ще на 60% і сягне $4 млн.