DirectEmployers Association опублікувала результати опитування більше 200 найбільших роботодавців США. Виявилося, що на цей момент інтернет перетворився в головний інструмент, яким користуються компанії для пошуку працівників.
Дослідження показало, що торік 51% всіх співробітників прийшли на фірми саме завдяки інтернету. Для порівняння, всього 5% працівників сказали, що влаштувалися на роботу по оголошенню в газеті.
Серед всіх, хто знайшов роботу в інтернеті, 21% респондентів знайшли інформацію про вакансії на корпоративному сайті компанії. Це найдійовіший інструмент. Далі йдуть загальні дошки оголошень про роботу (15%), спеціалізовані дошки оголошень про роботу (6%), сайти соціальних мереж (5%) і комерційні бази резюме (4%).
Самі роботодавці говорять, що найбільш "якісні" кандидати надходять до них саме по вакансіях на корпоративному сайті та по рекомендаціях співробітників. Компанії витрачають певний фінансовий бюджет на пошук працівників, при цьому найбільша частка засобів (27%) йде на оплату інформації на загальних дошках оголошень, які забезпечують відносно невелику віддачу. У цьому році практично всі компанії збираються зменшити фінансування по цій статті й збільшити фінансування корпоративного веб-сайту (74% респондентів висловили таке бажання), а також на сайти соціальних мереж в інтернеті (60%).