Доходи від онлайн-реклами в США в 2005-му році сягнули рекорду, перевищив $12,5 млрд. (ріст — 30%).
Міжнародна асоціація інтернет-реклами (Interactive Advertising Bureau, IAB) і PricewaterhouseCoopers (PwC) повідомили про те, що четвертий квартал 2005 р., рекламні доходи в який склали $3,6 млрд., став другим підряд кварталом, у якому даний показник перевищує відмітку $3 млрд. Відзначається, що в четвертому кварталі 2005 р. доходи від реклами в США зросли на 35% у порівнянні з аналогічним періодом 2004 р. і на 17% у порівнянні з третім кварталом 2005 р.
Витрати на інтернет-рекламу в США, 2000-2006 р., млрд. доларів
Нагадаємо, що в попередньому році прогноз обсягів американського ринку інтернет-реклами, наданий eMarketer, знаходився на рівні $12,3 млрд, що майже відповідає фактичним цифрам.
Різниця у витратах на інтернет-рекламу в США, 2000-2006 р.,
% до попереднього року
"Вже другий рік поспіль ріст витрат на онлайн-рекламу перевищує 30%, що буває дуже рідко, — говорить Девід Халлерман (David Hallerman), старший аналітик по рекламі і маркетингу eMarketer. — Останній випадок настільки стрімкого збільшення витрат на рекламу на окремому виді носія був під час зародження кабельного телебачення в 1984-85 рр. У 2006-му році ми прогнозуємо ріст ринку на 24,7%, до $15,6 млрд".