Разом з тим, що жінки займають менше двох відсотків керівних посад в США, а серед 10-ти менеджерів, у кращому випадку, знайдемо одну жінку, упередження про те, що жінкам тут не місце, все ще панує в корпоративній Америці.
Відповідно до даних Національної Асоціації жінок на керівних посадах (National Association for Female Executives — NAFE), деякі з найбільш прибуткових американських компаній шукають нових способів розвитку їхніх талановитих жінок.
"Оскільки жінки на даний момент займають менеджерські позиції в більшості американських компаній, їх розвиток залишається проблемою, яку багато хто не сприймає за проблему", — говорить Бетті Спенс, президент NAFE.
В організаціях, де жінки дійсно досягають успіху, вони впроваджують жорсткі заходи для підтримання цього успіху. "Це зубата поліція, і я чекаю того дня, коли всі компанії сприймуть передову 30-ку NAFE як справжнього лідера."
Серед 30-ти топ-компаній NAFE більш ніж 10 постійно проводять опитування працівників для визначення їхнього рівня задоволеності можливістю удосконалюватися. Три чверті мають формальну компенсаційну політику як винагороду менеджерам, які допомагають розвитку жінок. Сім з 10-ти компаній утримують менеджерів, відповідальних за допомогу компанії досягнути високих цілей стосовно розвитку жінок.
Щоб бути названим серед топ-компаній NAFE, компанії слід мати у складі як мінімум 2 жінки, які закінчили повну програму, що фокусувалася на кількості жінок старшого рангу. NAFE слідкує за кількістю жінок у компанії в цілому, на старшому рівні, а також жінок-директорів.
30 топ-компаній NAFE для жінок, у алфавітному порядку:
Aetna Inc. (Hartford, CT)
Allstate Insurance Company (Northbrook, IL)
American Express Company (New York, NY)
Bon Secours Richmond Health Service (Richmond, VA)