Згідно опублікованим даним аналітичного звіту компанії PQ Media, протягом найближчих п'яти років ринок реклами в блогах, подкастах та інших "соціальних медіа" буде подвоюватися щорічно і до 2010 р. він виросте з нинішніх $20,4 млн. до $757 млн.
Аналітики PQ Media досить консервативно визначають поняття "соціальних медіа", включаючи в них блоги, подкасти та інший контент, що передається по RSS-каналах. "За бортом", таким чином, виявилися соціальні мережі та великі співтовариства, такі як MySpace.
Протягом 2005-2010 р. середній щорічний приріст ринку соціальних медіа складе 106,1%. Відповідно до даних аналітиків, до кінця десятиліття рекламний ринок у цьому секторі виросте до $757 млн.
Як повідомляється у звіті, розвиток реклами в соціальних медіа буде трохи стримуватися через інші форми нетрадиційного маркетингу, у тому числі спонсорства розважальних заходів, мобільного маркетингу і "відео-по-запиту".
У сукупності всі форми нетрадиційного маркетингу будуть генерувати середньорічний ріст на 14,8% і до 2010 р. обсяг рекламного ринку складе $253,7 млрд. Реклама в подкастах і блогах складе мізерну частину від загальних оборотів у рекламній сфері: приблизно 0,3%.
Незважаючи на скромні числа в абсолютному вимірі, відносний ріст реклами в блогах, подкастах і RSS-теках однаково вражає. Цей ринок саме зараз проходить стадію первісного росту. Торік рекламні обороти тут збільшилися на 198,4% і досягли $20,4 млн. Цього року очікується збільшення ще на 144,9% до $49,8 млн.
Через чотири роки обсяг реклами в подкастах перевищить обсяг реклами в блогах, хоча зараз спостерігається зворотна ситуація. За статистикою минулого року, реклама в блогах склала 81,4% ринку або $16,6 млн. Для порівняння, очікується, що в 2010 р. вона принесе $300,4 млн. (39,7% ринку).
Реклама в подкастах в 2005 р. принесла всього $3,1 млн. Цей сегмент буде рости на 154,4% у рік і збільшиться до $327 млн. в 2010 р.
Більше половини реклами в блогах і подкастах торік принесли технологічні, автомобільні та медіакомпанії. У п'ятірку найбільших рекламодавців входять також виробники їжі, напоїв і прикрас. До 2010 р. ситуація практично не зміниться. Технологічні й автомобільні компанії, як і раніше, залишаться головними рекламодавцями.