Особливі умови компенсаційного пакету генеральних директорів
Кількість європейських компаній, які до сих пір використовують особливі умови компенсаційного пакету для керівників найвищого рівня, що передбачають право отримувати акції компанії по спеціальній ціні, дуже суттєво знизилася. Такі дані нового дослідження.
Проте, дедалі більш популярними стають інші мотиваційні інструменти, — робить висновок компанія Mercer Human Resource Consulting.
У 2004-му році 63% компаній пропонували керівникам здатність купувати частку компанії за спеціальними цінами. В цьому році такі умови можна побачити лише у 41% компаній, що аж на третину менше.
Опитування, яке включило 105 великих європейських компаній, визначає, що інші типи мотиваційних рішень стають більш популярними. До таких належить, наприклад, оцінка діяльності та формування компенсаційного пакету, відповідно до неї. Кількість компаній, які використовують такий тип мотивації зросла із 70% три роки тому до 84% у 2006-му.
"Компаніям слід уважно стежити за відносними перевагами тих чи інших заохочень, щоб підтримувати їх бізнес-стратегію та бізнес-плани", — стверджує Richard Lamptey, представник компанії Mercer.
Дослідження визначило, що 94% компаній у Великобританії та Ірландії формують мотиваційні рішення залежно від умов діяльності. Цей відсоток дещо вищий, ніж у континентальній Європі, де він складає лише 85%.
Попри підвищений тиск з боку акціонерів, у середньому менше половини респондентів планують збільшити відкритість формування компенсаційних пакетів у своїх щорічних звітах. Цей показник дещо вищий (67%) у менших компаніях, де працює до 1000 робітників.