Шукачі роботи прагнуть цікавих завдань та визнання
Шукачі роботи по всьому світу прагнуть працювати саме на ті компанії, які запропонують їм цікаві завдання, визнаватимуть їхній талант та дадуть можливості для швидкого зростання.
Дослідження компанії Accenture виявило, що незалежно від того, в якій країні вони перебувають, шукачі роботи прагнуть цікавих завдань та регулярного визнання від своїх роботодавців. Саме ці два аспекти вони готові назвати найбільшою мотивацією до роботи.
Цікавим є ще один факт, який вдалося виявити завдяки дослідженню. Виявляється, що фокус на так зване "корпоративне громадянство" та винятковість компанії є менш важливими для "мисливців за посадами", ніж традиційні стимули, такі як: постійні та потужні програми винагород та можливість для особистісного зростання.
Опитування понад 4100 шукачів роботи у 21-ій країні Північної та Південної Америки, Європи та Азії виявило кар'єрні цілі як досвідчених працівників, так і новачків на ринку праці.
Вимоглива та цікава робота виявилася найбільш важливою (60%) характеристикою ідеальної посади. На другому місці знаходиться визнання та винагорода за досягнення (58%). На третьому місці (44%) виявилася можливість для швидкого кар'єрного зростання. Зразу після неї йшло переконання, що роботодавець налаштований на довгострокову співпрацю та перспективу (42%) та що він сфокусований на благополуччя свого персоналу (42%).
"Цікавим є той факт, що на відміну від потреб шукачів роботи, вимоги потенціального рекрутера повністю залежать від географічної складової", — стверджує John Campagnino, директор з рекрутингу компанії Accenture.